Leone schreef:Ik hoef eigenlijk geen dekje maar een polo zou ik wel heel leuk vinden en dan het logo groot op de rug....
of zijn die er al?
Deze heb ik net nieuw van de club

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leone schreef:Ik hoef eigenlijk geen dekje maar een polo zou ik wel heel leuk vinden en dan het logo groot op de rug....
of zijn die er al?
of zijn die er al?
_Micha_ schreef:Milou wat heb je toch een geweldig comercieel brein
Ik vind het ook echt een top idee, even wachten op Bart
Mandiiee ligt er aan wat voor dekje als het echt een katoene dekje is dan niet
I_Moondance schreef:En als we nou gewoons logo's doen die je op je dekje kunt naaien, probleem kleurendekjes en prijs opgelost;)
milou123 schreef:Ja, als mensen het te duur vinden, zou het inderdaad kunnen dat je dekjes opstuurd en die laten doen..Zou ook een optie zijn
Maar eerst afwachten of het mag![]()
Kyrseltje schreef:I_Moondance schreef:En als we nou gewoons logo's doen die je op je dekje kunt naaien, probleem kleurendekjes en prijs opgelost;)
dat is opzich ook wel flex.. kan iedereen zn eige dekje uitzoeken... Want ik wil eigenlijk en geen wit en geen blauw
I_Moondance schreef:Kyrseltje schreef:
dat is opzich ook wel flex.. kan iedereen zn eige dekje uitzoeken... Want ik wil eigenlijk en geen wit en geen blauw
en tis nie zo duur, iedereen heeft zelfde en WEINIG verzendkosten:D
_Micha_ schreef:Als we dekjes doen heeft toch ook iedereen het zelfde moondance
Anseltje schreef:Lijkt me wel gaaf zo'n dekje, en dan lijkt het my het makkelijkst dat iedereen dan zo'n logo krijgt(die wilt) maar wel onder betaling, en dat je die zelf op je eigen dekje zet?
Maar éérst bart!
I_Moondance schreef:_Micha_ schreef:Als we dekjes doen heeft toch ook iedereen het zelfde moondance
Maar iedereen wil andere kleur en andere maat, als je alles dezelfde kleur en maat had was het handiger..