Ik heb nu een Zadi, voorheen een aisley (die te koop is btw) ik vind mijn zaldi echt heerlijk zitten, had er nog nooit van gehoord tot ik hem op internet zag staan
Prestige Top Dressage! echt.. gewoon TE geweldig hy heeft dikke kniewrongen en best wel een diepe zit.. en 't leer is echt vet zacht! voor myu gheen andere meer!
Ik heb een Wintec Pro dressuur met equi-suéde. Het is een kunststof zadel ja, lekker licht. Het zadel heeft niet een super diepe zit, maar ik heb wel de dikke kniewrongen erbij.
Ik heb een Stubben Maestoso de Luxe (weet niet of ik het goed heb geschreven) en een Kieffer Excellent. En nog een JC voor t springen. Bevallen allemaal erg goed!
Heb sinds vandaag een nieuwe Stubben "Gegensted" ofzoiets, is het nieuwste model naar het schijnt. Heb gegoogled maar kon hem verder nog nergens vinden! Zit geweldig, heel dicht langs je paard.
ik heb de JC Quantum ofzo iets . iig hij zit heerlijk. en ik ben er tervreden over. dit zadel is niet snel te krijgen. er zijn er niet veel van. tenminste dat zij mij zadelmaker