ANKY-pads

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Maya

Re: ANKY-pads

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:15

De meeste anky-pads schuiven ..

Het enige voordeel vind ik dat er leuke kleuren zijn , maar dat is het dan ook Lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:16

Van de 14 die ik er heb schuift geen 1. Ondanks een paard met een hoge schoft en een paard met een hele rechte rug Knipoog

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:50

Bij mij schuift er ook geen 1.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:52

lotteluvah schreef:
Ik heb ook gejaagd op cognac, maar heb hem al opgegeven.. Vork

Ik ook, vind hem toch nooit meer. Huilen

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:53

ik vind ze wel leuk maar ook duur Huilen

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:00

passieX schreef:
Misschien moet ik hem dan maar wel eventjes proef hebben en anders binnen 8 dagen terug brengen. maar de meningen zijn moeilijk. maar hebben allemaal wel het zelfde probleem.

denk niet dat als je met een pad gereden het dat ze zo gk zijn om m terug te nemen hoor Clown

edit:

heb inmiddels 15 anky pads en geen een schuift....

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:01

_Nicky schreef:
lotteluvah schreef:
Ik heb ook gejaagd op cognac, maar heb hem al opgegeven.. Vork

Ik ook, vind hem toch nooit meer. Huilen

Bij mij was dat juist de eerste Ankypad die ik kocht, en dan nog eens goedkoop via Bokt ook Haha!

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:03

Charos schreef:
passieX schreef:
ze zijn toch zo dik daarom wil ik ze vooral, omdat m'n pony nu magerder is (hij heeft koliek gehad 5 dagen!) en hem nog wel berijden dacht ik van die anky's zijn dik dus dan prikt het hem niet op de rug

Dan zou ik je pony maar wat meer rust gunnen als hij 5 dagen lang koliek heeft gehad ipv een anky pad te kopen.

helemaal mee eens,als die zo mager is ga je toch niet rijden,dan laat je hem aansterken,toch?!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:04

ik vind ze wel fijn liggen en ze staan mooi maar vind het alleen wel redelijk lang duren voordat ze droog zijn. Ik heb nu ook een witte en die lijkt wel van karton, hij knisperd lijkt het wel als je hem beweegt terwijl met een andere turquoise (oud model) is gewoon helemaal soepel etc

shaolanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:07

bij mij schuiven ze! Alle pads trouwens hoor. En vind ze voor het mooie eigenlijk te kort, ze hadden wel wat langer gemogen. Ik heb er voor mn wedstrijd eentje (off white, start ook in het off white zelf) maar na het losrijden moet ik afstappen en hem weer goed leggen. Erg irritant. En dat ze net iets tekort zijn, ik heb een dressuurzadel met iets langere zweetbladen.

Geef mij maar gewone dekjes!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:14

Odetje92 schreef:
laartjuh schreef:
ik heb een soort groene-lemon kleur anky liggen waar ik niet blij mee ben, de rug van mijn bolle d-pony (1.42) is veel te kort, dat ding ligt net niet op haar kont Boos! Boos!

Nu bewaar ik hem tot haar veulen, nu eenjarige ooit word ingereden over een jaar of 3 tenzij iemand hem wilt kopen Slapen

Je bedoelt zeker de Wasabi Knipoog

Ik heb binnenkort de Ocean in huis, heb mn rijbroek ertegen kunnen ruilen Vingers aflikken

Nee een soort lemongroene kleur

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:35

Dat is Wasabi Haha!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:46

Ilse schreef:
Dat is Wasabi Haha!

Oh ik weet er niet al te veel vanaf dus Bloos

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:47

shaolanneke schreef:
bij mij schuiven ze! Alle pads trouwens hoor. En vind ze voor het mooie eigenlijk te kort, ze hadden wel wat langer gemogen. Ik heb er voor mn wedstrijd eentje (off white, start ook in het off white zelf) maar na het losrijden moet ik afstappen en hem weer goed leggen. Erg irritant. En dat ze net iets tekort zijn, ik heb een dressuurzadel met iets langere zweetbladen.

Geef mij maar gewone dekjes!

Lijkt het je dan niet beter om een wit dekje van een ander merk, die wat langer is te kopen? Lijkt me inderdaad ook vreselijk irritant, en niet zo fijn rijden.. Lachen

Ik heb persoonlijk geen ervaring met de Anky's. Ik ben er helemaal niet voor, mede om dat het geen "vorm" geeft zeg maar Lachen Voor die prijs kan je soms wel 2 even goede dekjes kopen. die meer naar MIJN(!) smaak zijn Lachen Verder ben ik ook niet zo een "setjes freak" dat heeft er waarschijnlijk ook wel wat mee te maken! Lachen Een leuk dekje is altijd wel leuk, maar bandages gaan er bij mij niet om als het niet nodig is.... Peesbeschermers misschien wel. Lachen

Verder zou ik zeggen, laat je pony even versterken, en begin dan pas te rijden..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 08:43

@Soet, hoe kan je zeggen dat je voor die prijs 2 net zo goede dekjes kan kopen als je geen ervaring hebt met de Anky pads? Ik rijd ook nooit in setje, maar wel altijd met Anky pad.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 09:04

Anky dekjes staan toch idd niet gelijk aan in setjes rijden?
en als je dat wel zou doen,wat dan nog?
beetje vreemd......ieder moet het voor zichzelf weten.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 09:16

Ik heb een Navy alleen Boos! tja dat heeft een arm scholiertje die pas sinds een week werk heeft Pling

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:27

Miss_Maya schreef:
Ik vind ANKY-pads dikke prul Lachen

-Ze schuiven dus ze liggen meestal schuin
-Domme vorm
-Een simpel dekje met een logo erop maakt het speciaal ?
-Slechte kwaliteit

Zo nu heb je mijn mening Knipoog

Haha, dat mag hoor! Ieder zijn mening.
Alleen over de kwaliteit ben ik het niet met je eens, die vindt ik juist goed.
Maar ik vindt ze juist zo gaaf omdat ze zo simpel zijn en in veel moderne maar ook neutrale kleuren verkrijgbaar zijn.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:44

Jeej iedereen zegt maar over het algemeen:

ze schuiven...

Dat ligt toch echt per paard verschillend hoor dus vind dat beetje kort door de bocht. Sinds ik ankypads heb wil ik nisk anders meer voor mijn paard omdat ze gewoon super liggen!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:50

Quarterh0rse schreef:
ik vind ze wel fijn liggen en ze staan mooi maar vind het alleen wel redelijk lang duren voordat ze droog zijn. Ik heb nu ook een witte en die lijkt wel van karton, hij knisperd lijkt het wel als je hem beweegt terwijl met een andere turquoise (oud model) is gewoon helemaal soepel etc

Ik weet niet of ik dit in dit topic gelezen heb of in 1 van de 100 andere Anky-pad topics: dit probleem is bij de fabrikant bekend en er stonden toen reacties dat mensen gewoon een nieuwe pad kregen zefs na lange tijd. Ze riepen erg over de service van Anky. Dus probeer het zou ik zeggen!

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:00

Ik vind anky deks mooi
kwa vorm en blijft goed op mijn
pony liggen ook al is die geschoren!!
alleen helaaas heb me moeder hem iets
te heet gewassen en is die nogal slap geworden Boos!
Maar ja dan koop ik binnekort wel paar andere Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:41

Ik heb sind 3 maanden denk 3 Anky`s erbij. 1 nieuwe de rest via bokt, maar ben er erg tevreden over! Ze schuiven als je ze niet goed in de kamer trekt! Vind ze echt ideaal! heb nu nog 2 PK`s en een look-a-like maarrrr vind ze allemaal fijn..

sunnyblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:46

ik heb eerst een gekocht en het is hartstikke makkelijk, want er zitten geen lusjes ed aan. Ik heb er nu 2 bijgekocht en wil misschien nog een gele kopen. Ik vind het ideaal.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:49

Ik rij met de PK dekjes bevalt me goed Lachen zit ook geen lusjes aan het schruift niet heb er nu 2 wil voor van de zoker nog een leuk kleurtje erbij halen Lachen

mirella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 16:46

Ik vind de anky's mooi en ze blijven goed liggen, geen geschuif o.i.d. Maar de PK's vind ik ook mooi en die blijven ook goed liggen.