Het enige voordeel vind ik dat er leuke kleuren zijn , maar dat is het dan ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotteluvah schreef:Ik heb ook gejaagd op cognac, maar heb hem al opgegeven..
passieX schreef:Misschien moet ik hem dan maar wel eventjes proef hebben en anders binnen 8 dagen terug brengen. maar de meningen zijn moeilijk. maar hebben allemaal wel het zelfde probleem.
_Nicky schreef:lotteluvah schreef:Ik heb ook gejaagd op cognac, maar heb hem al opgegeven..
Ik ook, vind hem toch nooit meer.
Charos schreef:passieX schreef:ze zijn toch zo dik daarom wil ik ze vooral, omdat m'n pony nu magerder is (hij heeft koliek gehad 5 dagen!) en hem nog wel berijden dacht ik van die anky's zijn dik dus dan prikt het hem niet op de rug
Dan zou ik je pony maar wat meer rust gunnen als hij 5 dagen lang koliek heeft gehad ipv een anky pad te kopen.
Odetje92 schreef:laartjuh schreef:ik heb een soort groene-lemon kleur anky liggen waar ik niet blij mee ben, de rug van mijn bolle d-pony (1.42) is veel te kort, dat ding ligt net niet op haar kont![]()
![]()
Nu bewaar ik hem tot haar veulen, nu eenjarige ooit word ingereden over een jaar of 3 tenzij iemand hem wilt kopen
Je bedoelt zeker de Wasabi![]()
Ik heb binnenkort de Ocean in huis, heb mn rijbroek ertegen kunnen ruilen
Ilse schreef:Dat is Wasabi
shaolanneke schreef:bij mij schuiven ze! Alle pads trouwens hoor. En vind ze voor het mooie eigenlijk te kort, ze hadden wel wat langer gemogen. Ik heb er voor mn wedstrijd eentje (off white, start ook in het off white zelf) maar na het losrijden moet ik afstappen en hem weer goed leggen. Erg irritant. En dat ze net iets tekort zijn, ik heb een dressuurzadel met iets langere zweetbladen.
Geef mij maar gewone dekjes!
Miss_Maya schreef:Ik vind ANKY-pads dikke prul
-Ze schuiven dus ze liggen meestal schuin
-Domme vorm
-Een simpel dekje met een logo erop maakt het speciaal ?
-Slechte kwaliteit
Zo nu heb je mijn mening
Quarterh0rse schreef:ik vind ze wel fijn liggen en ze staan mooi maar vind het alleen wel redelijk lang duren voordat ze droog zijn. Ik heb nu ook een witte en die lijkt wel van karton, hij knisperd lijkt het wel als je hem beweegt terwijl met een andere turquoise (oud model) is gewoon helemaal soepel etc