oestinja schreef:Nee Daantjuh dat is glimlachen wat jij bedoelt
maar dat is ook lachen... maar inderdaad, als je paard de slappe lach krijgt kan het sperriempje erg hinderlijk zijn, dat wel!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oestinja schreef:Nee Daantjuh dat is glimlachen wat jij bedoelt
merrieveulen schreef:porscherider schreef:Bij het mennen heeft dit wel een naam, bij o.a. de Liverpoolstang... het zgn. schuimgat.
klopt helemaal!! maar ik ging hier even uit van een watertrensje oid... waarbij het 'gat' in de ring (anders heeft het ook geen ring) geen naam heeft...
porscherider schreef:Ok, andere vraag: valt een pessoabit onder de stangen?
Stangen zijn toch bitten met een hefboomwerking? Ik zeg niet dat een pessoabit wel of niet een stang is. Het is een bit met hefboomwerking... maar valt het te definiëren onder de stangen?
oestinja schreef:Okay, bij een Liverpoolstang kan er schuim naar buiten door de schuimgaten maar ze noemen dit ook wel brilgaten maar houdt dat in dat er dan brillen uit de ....... gaten komen? Als dat zo is weet ik nu ook waarom Specsavers zo goedkoop is!
harnessmaker schreef:oestinja schreef:Okay, bij een Liverpoolstang kan er schuim naar buiten door de schuimgaten maar ze noemen dit ook wel brilgaten maar houdt dat in dat er dan brillen uit de ....... gaten komen? Als dat zo is weet ik nu ook waarom Specsavers zo goedkoop is!
Het ronde gedeelte is de bril met daaraan de schaar.
Het open gedeelte van de bril zijn de schuimgaten met daaraan de schaar.
Voor de zekerheid zou ik het even moeten opzoeken, dit is lang geleden ooit eens de revue gepasseerd voor het mendiploma.
Charretje schreef:de Kaakriem toch? Ik zal het wel effe voor de zekerheid naaaaavragen !
oestinja schreef:Dus toch niet onderkin-riempje? Jammer, ik wou er ook al eentje voor mezelf aanschaffen...