Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:2 pagina's terug staat er een euroriding, die er ook bijzonder goed eruit ziet, en die is nieuw € 770, en die wordt op max € 400 getaxeerd,
en hier staat er een waarvan de nieuwprijs € 1395 is, en nu verkocht wordt voor € 950..?
Als iemand mij dit even uit kan leggen, want ik geloof nooit dat er zo'n prijsverschil zit tussen de modellen, ik weet even het type van die ander niet.
Iets of iemand wordt hier een beetje au-serieux genomen....
Bitch schreef:2 pagina's terug staat er een euroriding, die er ook bijzonder goed eruit ziet, en die is nieuw € 770, en die wordt op max € 400 getaxeerd,
en hier staat er een waarvan de nieuwprijs € 1395 is, en nu verkocht wordt voor € 950..?
Als iemand mij dit even uit kan leggen, want ik geloof nooit dat er zo'n prijsverschil zit tussen de modellen, ik weet even het type van die ander niet.
Iets of iemand wordt hier een beetje au-serieux genomen....
vonneke schreef:volgens de ruitersportzaak waar ik straks was is de Luxor kwalitatief het beste euroriding zadel. Die zal veel beter zijn waarde behouden. Hij is ook bijna dubbel zo duur!
magic1 schreef:Heb een euroriding jade ll aangeboden gekregen. Het zadel is 7 jaar oud en heeft een mini scheurtje bij het linkerkniewrong (valt niet op ofzo) voor de rest in zeer goede staat.
Wat is dit zadel waard? (dan kan ik kijken of ze een redelijk prijs voor vragen)
Bitch schreef:Anders zou ik je het zadel afraden, en voor die prijs op zoek gaan naar een A-merk, dat behoudt igg zijn waarde.
Oscar schreef:Bitch schreef:Anders zou ik je het zadel afraden, en voor die prijs op zoek gaan naar een A-merk, dat behoudt igg zijn waarde.
Een B-merk??? >;)
Ik denk dat je niet zo bekend bent met zadels, alle kenners zullen (zeker de duurdere versies zoals Diamant en Luxor) zeker als een A-merk aanduiden
dondahsteen schreef:Nou nu mijn zadel, ik heb er al een mogelijke koper voor maar ik vind het altijd moeilijk een goede prijs bedenken.
-AINSLEY veelzijdigheids zadel.
- 18 "
- November 2002 gekocht dus nu dik 2,5 jaar oud.
- Ziet er nog goed uit, alleen grijse plekken onderaan door de beugelriemen.
- Verstelbare boom.
- Onder garantie verkocht, 5 Jaar garantie op de boom dus die telt nog.
- Nieuw prijs €1290,--
Hier een foto.
Alvast bedankt.
unknown schreef:een vriendin van me heeft een global zadel met een medium boom, het zadel is nog zgan het lag alleen niet lekker op haar haflinger, 't zadel was iets te breed... het is een zwart zadel, 18 inch. en ze doet m weg met stijgbeugelriemen+stijgbeugels en lederen singel igs. wat kan ze er ong. voor vragen? heb zo geen foto.
meiske16 schreef:dondahsteen schreef:Nou nu mijn zadel, ik heb er al een mogelijke koper voor maar ik vind het altijd moeilijk een goede prijs bedenken.
-AINSLEY veelzijdigheids zadel.
- 18 "
- November 2002 gekocht dus nu dik 2,5 jaar oud.
- Ziet er nog goed uit, alleen grijse plekken onderaan door de beugelriemen.
- Verstelbare boom.
- Onder garantie verkocht, 5 Jaar garantie op de boom dus die telt nog.
- Nieuw prijs €1290,--
Hier een foto.
Alvast bedankt.
500 met alles erop en eraan
400-450euro kaal