Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:Pallatin schreef:Kan….als dat zo is, dat ze het zo hebben proberen te verbloemen, dan vind ik dat nog erger eigenlijk want dan is het nog een doelbewuste actie ook. Dan is het geen onkunde maar eigenlijk een vorm van misleiding. Heel eerlijk, dit zadel zit zo slecht in elkaar met die rare bobbelige kussens dat kan toch op geen enkel paard goed passen?
Dat denk ik inderdaad ook, maar hoor/lees wel vaker negatieve ervaringen betreft dit merk.
Weet niet of het aan het merk zelf ligt of specifieke passers.
Balou_k schreef:Ik heb inmiddels contact gehad met de betreffende zadelmaker. Blijkbaar is zij geattendeerd op het topic.
Nogmaals uitleg gehad over de theorie, de boomtakken wijzen naar achter in plaats van naar beneden, het zadel is gebaseerd op de vrouwelijke anatomie etc. Deze theorie kende ik al en vind ik op papier leuk klinken, maar zoals ik ook aan de telefoon zei praat mijn paard niet hij schreeuwt.
Met betrekking op het aansingelen, normaal moest ik de achterste twee gebruiken, maar toen bleek dat het (extreem) naar voren schoof moest ik de achterste en voorste gebruiken en dan eventueel met een padje. Omdat de voorste singelstoot aan de boomtakken zit en dit het zadel dan meer op de schoft zou drukken. Ik heb uitgelegd dat ik dit doe, ik heb het zonder en met bontje en met andere onderleggers geprobeerd. Ook verteld dat het geen verschil maakt. Het zadel blijft schuiven, zowel naar links als naar rechts als naar voor.
Blijkbaar had ik een folder moeten krijgen bij het afleveren van mijn zadel, maar ik vermoed dat deze net zoals de zadelhoezen op dit moment niet op voorraad waren.
Andere mensen vroegen of en wanneer je betaald voor het zadel.
50% bij bestellen en de overige 50% VOOR de dag van levering.
Er wordt nu op korte termijn een afspraak ingepland, maar ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik er niet meer op stap omdat ik het vertrouwen verloren ben.
Begrijp mij niet verkeerd, ik beknibbel nooit op mijn paarden. Dit zadel heeft incl. singel erg veel geld gekost, rond de €4000,- ook zijn de voorrijdkosten voor de zadelmaker er is ook absoluut niet mals.
Ik ben vooral verdrietig dat het zadel ten eerste een langere levertijd had dan werd voorspeld en dat ik nu dus vanaf half april nagenoeg niet gereden heb.
Het leen zadel, dat ook niet paste (wat mij toen wel werd verteld, maar het zou oké zijn) kostte ook €100,- en heb ik ook nagenoeg niet mee gereden. Hot
Rocamor schreef:Als die passer slim is, komt ze gewoon dat zadel/ die zadels (ook die van je zus?) halen. Als het zo goed is als ze beweert, is ze zo weer kwijt.
Als ze zich zo blijft gedragen als ik nu lees, is ze haar goede naam nog eerder kwijt. Dat bouw je niet zo 1 2 3 weer op