Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DreamGuide schreef:Ik kon zo gauw geen (algemeen) topic over vliegenmaskers vinden, als dat er wel is hoor ik het graag!
Mijn amigo vliegenmasker is zijn stijfheid verloren en moet daarom vervangen worden. Maar wat is nou het allerfijnste, beste vliegenmasker voor mijn paard?
Desbetreffende paard heeft het nogal snel warm, dus ik zoek zo min mogelijk hoofdbedekking. Het masker moet van goede kwaliteit zijn en zo min mogelijk drukken/trekken.
Ik had deze op het oog:
https://hypostore.nl/shires-vliegenmask ... -oren.html
Maar ben een beetje bang dat deze achter de oren veel druk geeft? Aangezien er ook nog een halster overheen moet. Daarnaast zit er op het voorhoofd een soort bont strip op het voorhoofd, wordt dit niet erg warm?
Andere suggesties zijn ook welkom!
Tancreda4 schreef:[ [url=m/w8T8Yx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Berdien schreef:Misschien kunnen jullie mij ook helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Masker moet aan de volgende (harde!) eisen voldoen:
- maatje extra full want full past niet
- géén oren, dat vindt ze echt vreselijk
- witte neus dus flap tot op de neus
- geen bont
- redelijk sloopproof/niet te makkelijk af te wurmen
Ze heeft nu een masker van Horze op, maar die heeft ze elke dag op en ze wordt elke dag bozer met op doen. Ze vindt die oren echt niet oke.
Tancreda4 schreef:Tancreda4 schreef:[ [url=m/w8T8Yx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een waarschuwing. NOOIT een wit masker kopen. M'n merrie deed wat vreemd, niet bewegen en schrok zich dood van mij toen ik naar weer pakte. Met de zon mee kijken is hij top. Tegen de zon in refelteerd het wit enorm resulterend dat je als sneeuwblind bent. Echt niets te zien!!! Blij dat mijn merrie zo duidelijk is, omdat ze met omdoen al lastig deed terwijl ze echt super blij is altijd met maskers, ben ik er bij gebleven. En daarna dus zelf even op gedaan.
Wit is not done. Ik wil hier nog wel even een berichtje aan wagen naar de product want het is gewoon gevaarlijk.
Berdien schreef:Misschien kunnen jullie mij ook helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Masker moet aan de volgende (harde!) eisen voldoen:
- maatje extra full want full past niet
- géén oren, dat vindt ze echt vreselijk
- witte neus dus flap tot op de neus
- geen bont
- redelijk sloopproof/niet te makkelijk af te wurmen
Ze heeft nu een masker van Horze op, maar die heeft ze elke dag op en ze wordt elke dag bozer met op doen. Ze vindt die oren echt niet oke.