Fijn MyChoice, nu zelf op zoek naar een maatje groter?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldie schreef:Ja dat snap ik ook wel, maar aangezien ik eerst geen t&t kreeg vond ik het een beetje gek
Zou anders vooral mailen dat ik hem nog niet had vanwege de proefperiode
Drico schreef:Ik zou graag ook eens zo'n bitje willen proberen bij mijn pony. Maar zijn ze ook wel te vinden in kleinere maten? Winderen begint met 12,5 en mijne heeft van normale bitten 11,5mag dus ook eventueel van een ander merk zijn..
janna schreef:Ik bedoel dat er 90 graden hoeken in de ringen lijken te zitten. Waar het leer omheen gaat is normaal rond, maar bij dit bit lijkt het alsof er randen in zitten?
_E_ schreef:Goldie schreef:Ja dat snap ik ook wel, maar aangezien ik eerst geen t&t kreeg vond ik het een beetje gek
Zou anders vooral mailen dat ik hem nog niet had vanwege de proefperiode
Ik heb een paar keer mail contact gehad, mijn ervaring is dat ze een super service hebben. Dus verwacht dat wanneer je een mailtje stuurt, ze hier absoluut niet moeilijk over zullen doen!
Ik heb mijn 12.5 toch omgeruild voor een 13.5. Zit toch beter. Bevalt me nog steeds erg goed! Vooral dressuurmatig is ze heerlijk te rijden. Met springen maakt ze zich wel ietsje sterker dan op m'n vorige bit.
igor001 schreef:Ik heb het bitje terug gestuurd. Hij was toch aan de grote kant. Vanmorgen nog een keer extra gekeken naar de dikte, toen zag ik helaas rode vlekjes in het gehemelte boven het bitje. Ik ben er best wel van geschrokken dat ik dit niet eerder heb gezien en mijn paard het niet heeft aangegeven. Voel me nu behoorlijk schuldig richting haar. Ik heb de dunnere Sprenger duo besteld en hoop dat die bevalt.
Change3x schreef:igor001 schreef:Ik heb het bitje terug gestuurd. Hij was toch aan de grote kant. Vanmorgen nog een keer extra gekeken naar de dikte, toen zag ik helaas rode vlekjes in het gehemelte boven het bitje. Ik ben er best wel van geschrokken dat ik dit niet eerder heb gezien en mijn paard het niet heeft aangegeven. Voel me nu behoorlijk schuldig richting haar. Ik heb de dunnere Sprenger duo besteld en hoop dat die bevalt.
Misschien een allergische reactie op het materiaal?
Ik had een paard die allergisch was voor de Sensogan bitten van Sprenger, dat uitte zich ook in rode bultjes.