Nielojram schreef:Paardenstank schreef:Zou zeggen kijk op Facebook meer tevreden dan ontevreden klanten
Het fijne voor de verkoper is dat de berichten op fb gewist kunnen worden.
Op bokt niet
Verkoper staat er zelfs om bekend dat ze de negatieve berichten wist en dat ze dreigt met een rechtszaak wegens smaad, laster en nog veel meer als mensen in de openbaarheid durven treden dat ze niet tevreden zijn. Als je de berichten dan niet weghaalt kun je ook fluiten naar enige vorm van vergoeding of garantie.
Ook heeft verkoper hier in het topic onder meerdere schadwaccounts zich voorgedaan als een tevreden klant waarin ze maar bleef verwijzen naar de Facebookpagina en de geweldige service en uitstekende kennis van Kelly, de zadelpasser van Award (zijzelf dus). Zelfs hier op bokt stuurt ze “minder fijne” privé berichten naar iedereen die een negatieve ervaring over het zadel deelt.
Fijn dat er tevreden klanten zijn, maar ik zou alleen al vanwege het gedrag van de verkoper totaal geen vertrouwen hebben in het merk. Ik vind het nog steeds verwonderlijk dat zij hier op bokt mag blijven onder haar laatste schaduwaccount, maar goed...