Het nubuck schoonmaken ben ik ook nog zoekende in. Tot nu toe maar gewoon afgebleven. Dus als iemand daarvoor een gouden tip heeft….
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linsje27 schreef:Ik wil het topic weer even een schopje omhoog doen!
Zijn er inmiddels meer en nieuwe ervaringen met de Frank Baines zadels?
Ik ben met name benieuwd hoe ze bevallen bij jonge paarden die nog kunnen groeien en als het zadel redelijk makkelijk en fijn aan te passen is!
Zijn de personen die eerde reageerden nog altijd positief gestemd over het zadel?
Binnenkort heb ik een afspraak bij een zadelmaker. Eerst kijken als m’n AB nog aangepast kan worden en anders kijken voor wat anders, daarom ben ik alvast wat aan het oriënteren.
Pallatin schreef:linsje27 schreef:Ik wil het topic weer even een schopje omhoog doen!
Zijn er inmiddels meer en nieuwe ervaringen met de Frank Baines zadels?
Ik ben met name benieuwd hoe ze bevallen bij jonge paarden die nog kunnen groeien en als het zadel redelijk makkelijk en fijn aan te passen is!
Zijn de personen die eerde reageerden nog altijd positief gestemd over het zadel?
Binnenkort heb ik een afspraak bij een zadelmaker. Eerst kijken als m’n AB nog aangepast kan worden en anders kijken voor wat anders, daarom ben ik alvast wat aan het oriënteren.
Mijn Frank Baines gaat weg helaas! Ligt niet aan het zadel, past ook perfect op m’n paard maar ik kan er niet goed in zitten en krijg daardoor pijn…Heb al van alles geprobeerd maar het is niet anders….mocht er nog iemand interesse hebben dan hoor ik het wel: is een pirouette, 17,5 inch, dubbel zweetblad.
N_B_N schreef:Ik heb een heel fijn zadel van Frank Baines maar het paard waar die voor was is helaas ingeslapen. Weten jullie of de bomen van Frank Baines aanpasbaar zijn? Ik heb geloof ik niet dat treeclix systeem. Maar ik dacht altijd dat deze bomen in de pers konden, maar nu twijfel ik
N_B_N schreef:Ik heb een heel fijn zadel van Frank Baines maar het paard waar die voor was is helaas ingeslapen. Weten jullie of de bomen van Frank Baines aanpasbaar zijn? Ik heb geloof ik niet dat treeclix systeem. Maar ik dacht altijd dat deze bomen in de pers konden, maar nu twijfel ik
siskeh schreef:https://ddbsaddles.nl/over-ddb Dora de Boer zit in Sneek, die gaat misschien ook nog wel naar Harderwijk.