Decathlon.. wat koop jij er?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 20:08

Mopjemop schreef:
Laurievc schreef:
Stinkt echt vreselijk, maakt lelijke vlekken maar dat ding werkt echt geweldig!

DeZelfde lucht als Hertshoornolie?

Is het draaglijk voor de paarden, die lucht?

Ken hertshoornolie niet qua geur, dus dat kan ik niet zeggen. Ik heb het toch wel 3 jaar op mijn paarden gebruikt (oa op mijn doodzieke merrie) en geen van allen heeft er vreemd op gedaan :)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 21:28

barbar schreef:
Schuur_ schreef:
Vandaag dumbbells en een kettlebell gekocht.

Hebben ze kettlebell's met een beetje gewicht? Dus niet van die lichte dingetjes maar iets van 12, 16 of 20 kg?

Jips, die zijn er ook. Ook halters en ‘echte’ dumbbells. Heb zelf de Pilates dumbbells gehaald. Voelde niks met 1kg dus nu ook 2 en 3 in huis. Ook weer een fijne short gescoord voor te wandelen.

barbar

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 23:09

Top, moet ik toch maar weer een keer die kant op, ik denk niet dat de bezorger anders erg blij met me gaat zijn :P

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:33

Elke winkel kiest zijn eigen assortiment, dus het zou kunnen dat Enschede ze niet op voorraad heeft en ook niet krijgt!

Maar je kan het altijd online bestellen en als het niet goed is/verkeerde maat etc terugbrengen naar een winkel als je dat makkelijk vindt :)

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:34

Wij zijn vandaag in Enschede geweest en vooral de paarden afdeling viel zwaar tegen.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:00

Zijn er hier nog meer mensen die een vreselijk slechte ervaring hebben met bestellen bij decathlon..?

Ik had het eea besteld. Daar ging ruim een week overheen eer ik het in huis had. Eenmaal in huis, alles goed, alles zelfde maat, 1 shirt veeeeeeeel te klein. Shirt direct retour aangemeld en volgende ochtend terug gestuurd (6-6). Op 7-6 is het geleverd bij decathlon. Vandaag, 11-6 geeft de site nogsteeds aan geen artikel te hebben ontvangen.

Via de chat krijg ik alleen; neem even contact op met de klantenservice. Vervelend dat onze service bij u niet naar behoren verloopt.
Nog geen minuut later heeft meneer van de chat het gesprek verlaten en heb ik geen kans hierop te reageren.

Ik moet zeggen, ik ben er goed klaar mee. Na ontvangst van mijn retour op 7-6 hadden ze dit in mijn ogen uiterlijk 9-6 op de site moeten hebben en vandaag het andere product op de bus kunnen doen. Na zo lang wachten, en in mijn ogen veel fouten, ga ik echt mijn belminuten ( = geld) niet steken in het bellen naar hun klantenservice. Zij hebben mijn telefoon nummer ook via mijn profiel dus laat ze mij maar bellen met een oplossing. Ik ben echt heel erg pissig dat er nu dus inmiddels alweer bijna een week overheen gaat en ben wel benieuwd of er hier meer mensen zitten bij wie alles met bestellen zo lang heeft geduurd..

Ik ga voortaan wel naar de winkel ipv bestellen..

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:20

Hier loopt altijd alles goed. Ik zou toch gewoon even bellen hoor. Ik heb zelf bij Decathlon gewerkt en daar kunnen ze je gewoon het beste helpen. Anders even mailtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:55

Gewoon even een mail sturen. Bij mij duurde de verwerking van een retour ook langer. Even gemaild en binnen een uurtje was het geregeld.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:36

Hoe weet je dat het 7/6 bij Decathlon is aangekomen? Ik zou me er ook niet te druk over maken en even een mailtje sturen of gewoon bellen. Het zijn pas een paar dagen, geen weken...

Ik heb vorige week een grote bestelling met hardloopkleding besteld en bijna alles past! Ook de schoenen zotten erg fijn. Fijne shirtjes ook! Die kan ik ook goed gebruiken voor het paardrijden :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:57

Omdat ik dat kan zien via de track en trace van post nl :+

Het kan dat er een keer wat mis gaat uiteraard. Dus de eerste keer heb ik contact opgenomen en er moesten wat producten uit het buitenland komen ofzo én er was wat misgegaan in het magazijn waardoor er vertraging was. Mijn pakket zou de volgende dag mee gaan en dinsdag aankomen. Dit was inderdaad het geval. Maar dat het dan nu weer zo lang moet duren wekt bij mij flinke irritatie op. Het feit dat het retour artikel dus (zondag niet meegerekend als werkdag) 4 dagen bij hun is en ik hier nog niks van gehoord heb vind ik absoluut niet netjes en weerhoud mij ervan er nog eens te bestellen. Ik heb er nog altijd wel voor betaald.

Ik kreeg ook pas te horen dat er vertraging was toen ik zelf contact opnam.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:57

Bij mij is alles met retouren ect goed gegaan maar ik heb veel ervaring met hun klantenservice. Op facebook reageren ze veel fijner dan die chat op de site. Ze hebben mij meermaals goed geholpen en daar hebben ze ook best wat moeite voor gedaan :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:15

Ik wilde vorige week wat bestellen, maar ik vroeg via de chat over een bepaald dekje welke maat het was, wisten ze niet...verder geen antw meer. Toen dacht ik van laat maar.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:42

Ik heb er gelukkig een paar in de buurt zitten. Al heb ik ook wel eens zonder problemen besteld.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:02

Zo zeg de ontwarrende (Fouganza) shampoo die werkt echt super goed! Staart en manen zijn heel zacht en super goed door kam baar , de staart wel met extra spray van de Decathlon erbij gespoten dat geef wel een extra werking voor de staart. En de glitterlotion dat valt ook erg veel op , zelf bij een bonte paard. Het hoofdstel zit goed en mijn ruin loopt er goed mee.Ik ben echt tevreden over Decathlon ennga er zeker vaker heen voor de paardenspullen maar ook voor andere dingen. Ik ga binnenkort mijn nieuwe wedstrijd outfit daar kopen.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:39

Ik heb gisteren gebeld met ze omdat mijn schrikdraadtester het niet deed... Ik zag wel dat het middelste lampje heel dof/donker was. Hij is doorgebrand.

Ze vertelde aan de telefoon meteen dat ik deze weg mocht gooien en dat ze een nieuwe op gaan sturen! :j ik ben dus tevreden over de afhandeling en ik ben blij dat ik de deur niet uit hoef om de kapotte retour te sturen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:41

Ik meld mij ook! :D
Afgelopen week bijna voor €200 er besteld voor mijn vakantie, komt vandaag binnen!

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:48

Nog niet zoveel!
Een cap voor mijn zoon en een rugprotector voor de marathon.. Maar ben er tevreden over!
Als ik straks afgevallen ben, dan ga ik nog eens heen voor de sportkleding.. Haha ben bang dat ik er nu nog niet in pas!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:31

Jammer dat deze caps uit het assortiment gaan. Ik vind ze er prima uitzien en ze zitten heel fijn om mijn hoofd. Vooral de prijs was mooi meegenomen. Caps die ervoor in de plek komen vind ik echt schijtlelijk. :')

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:04

Zo toch wat besteld...een dekje ( andere dan die ik eerst wou ) en 1 rijlegging en een rijbroek..ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:06

Die rijlegging heb ik al een tijdje, echt een heel fijn ding! Met deze bestelling een 2e besteld!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:12

ben erg benieuwd :j :D komt volgens planning zaterdag binnen. Is mijn eerste rijlegging

Laura_Zodine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:17

Tyrcanol schreef:
IK heb trouwens ook chaps en jodphurs. Die gaan inmiddels al ruim 5 jaar mee :)
Dus kwalitatief is het prima spul.

Welke jodhours heb jij?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:37

Hier in Limoges is de Declathon heel groot, goedkoop en de producten zijn beter als ik van te voren had verwacht. Ik heb er gekocht :
Winter dekens, regen dekens, vliegen dekens, vliegen maskers, vliegen voile (soortsliertjes voor de ogen ), spul om manen en staart uit te kammen, hoevenkrabber, enz..
bikini, sport bh, ping pong tafel met bijhorende spulletjes en vast nog meer.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:42

Anoniem schreef:
Die rijlegging heb ik al een tijdje, echt een heel fijn ding! Met deze bestelling een 2e besteld!

Ik heb er ondertussen ook al 2, echt een fijne broek

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:57

Heeft iemand Een idee hoe duur de longeerzwepen zijn bij de decahtlon?