countrymill en tweedehands zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

scooby09

Re: countrymill en tweedehands zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 18:34

Wat fijn dat het opgelost is had ook niet anders verwacht...

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 20:39

finnens schreef:
Ben geslaagd. Het is een wintec isabell geworden, hij liep goed en zat lekker. Was er niet. Iemand hier die die had ingeleverd daar? Zaten witte haren onder hahah

Het consult ging fijn. Eerst kijken hoe die loopt etc. Ook kale bomen gepast, veel uitgebreider dan vorige keer. Hebben nu ook zeven zadels opgelegen. Bert vond het zadel dat ik vorige keer mee had gekregen ook niet goed liggen trouwens en had die zeker niet aangeraden..

Geweldig! Dat is die van ons geweest denk ik :)

Nog in goede staat toch?

Nu durf ik het bijna niet te vragen maar wat hebben jullie er voor betaald?
(Mag per pb hoor)

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 21:17

Oh die met die witte haren.....die paste m'n marie niet :D

Morgen eindelijk m'n zadel halen.....wel weer 3 uur in de auto, maar voor het goede doel.

Finnes benieuwd of het nu goed blijft.

Bert vond ik ook prettig, gaf me echt vertrouwen.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 00:20

Whaha ik ben ook bang om te vragen wat jij heb gekregen, want het zou echt wel goedkoper gekund hebben :') heb 490 betaald

Leuk marije! Vond bert erg fijn inderdaad. Ging ook veel rustiger, meer zadels passen enz

Na deze ervaring wil ik wel terug denk ik :) Ben vandaag ook goed geholpen want ik had een afspraak om 11u.. Trailer die we zouden lenen kwam niet meer van t slot. Dus moest nieuwr trailer regelen, en ze hebben echt goed meegedacht zodat ik toch nog vandaag kon komen en het afgehandeld zou zijn. Wad er uiteindelijk pas om 1 u....

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:29

finnens schreef:
Whaha ik ben ook bang om te vragen wat jij heb gekregen, want het zou echt wel goedkoper gekund hebben :') heb 490 betaald

Leuk marije! Vond bert erg fijn inderdaad. Ging ook veel rustiger, meer zadels passen enz

Na deze ervaring wil ik wel terug denk ik :) Ben vandaag ook goed geholpen want ik had een afspraak om 11u.. Trailer die we zouden lenen kwam niet meer van t slot. Dus moest nieuwr trailer regelen, en ze hebben echt goed meegedacht zodat ik toch nog vandaag kon komen en het afgehandeld zou zijn. Wad er uiteindelijk pas om 1 u....

Wij hebben € 300,- gehad voor het zadel.

Had zelf ook al bedacht daar dat ze er zo'n 495 voor konden/wilden vragen en dan moet je bedenken wat ze er voor willen geven :')

Maar op zich hebben ze 'maar' € 190,- 'winst'. (En dan reken je niet dat ze het zadel nakijken, het bij meerdere paarden passen en het ook verkocht moet worden. Dus er zit ook werk aan. )

Dus denk prima toch :)
(Anders hadden wij werk gehad met het op internet zetten, mailcontact met mensen die vragen of ze het terug mogen sturen als het niet past. Wat er bij zit enz.)

Maar geniet er van! :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 11:54

300 is nog netjes hoor! Bij divoza had je minder gekregen. Die wilde mij toen 150 geven voor een splinternieuwe thorowgood %)

Dankjewel :)

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 19:55

Super blij....bert heeft me onwijs goed geholpen dus ben nu de trotse eigenaar van een "nieuwe" op maat gemaakte euroriding diamant.

Daarbij voor buiten een variatie op de HAF pad.