Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astridastrid schreef:Zadeldekjesafdrukken, daar zijn de theorieeen over verdeeld haha.
Maar ze zit er netjes in! Moet jij nu ook 10 weken wachten op het zadel? Zucht...................
FenixJL schreef:Dit ben ik niet maar iemand anders is langs gekomen om te rijden zodat ik kon zien wat het zadel deed en hoe het lag.
Ik had een filmpje gemaakt maar ben vergeten foto's te maken dus de foto's zijn uit het filmpje!
Het enigste wat ik nu zag dat het zadel aan de achterkant klapte met lichtrijden . Het kwam omhoog elke keer als ze ging licht zitten?
Nou is dit een leen zadel
En de zadelmaker gaf zelf al aan het het een bredere kamer moest hebben en dat die voor nog moest zakken dan zou die recht liggen
En wat plattere kussens.
FenixJL schreef:Heb je je zadel al Astrid?
FenixJL schreef:Dit ben ik niet maar iemand anders is langs gekomen om te rijden zodat ik kon zien wat het zadel deed en hoe het lag.
Ik had een filmpje gemaakt maar ben vergeten foto's te maken dus de foto's zijn uit het filmpje!
Het enigste wat ik nu zag dat het zadel aan de achterkant klapte met lichtrijden . Het kwam omhoog elke keer als ze ging licht zitten?
Nou is dit een leen zadel
En de zadelmaker gaf zelf al aan het het een bredere kamer moest hebben en dat die voor nog moest zakken dan zou die recht liggen
En wat plattere kussens.
_Rataplan schreef:Ik hoop eigenlijk ook dat je bestelde zadel beter ligt en ook dat jij er beter in zit dan in dit leenzadel.
Je bovenbenen worden helemaal naar achteren geduwd door de wrongen wat je zit niet ten goede komt.
Je ziet het op alle foto'ss dat je benen zoekende zijn en je bovenlichaam naar voor valt.