Hier doet hij het fijn mee. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier doet hij het fijn mee.
Joscaa schreef:Zadel ligt goed en drukt hem nergens op de rug, hij is toevallig laatst compleet op thermografie gezet en dan willen ze ook je zadel er op zien liggen, en aan de hand van de thermografie gezien dat het zadel hem nergens klemt. Bontje heeft hij er altijd onder liggen, had deze er altijd al onder liggen, ligt hem goed, had toen mooi bruin bontje gekocht omdat het mooier bij mn bruine spullen paste, deze was helaas net een slagje dikker, maar daardoor lag 't net niet meer lekker, vandaar dit bontje er weer onder terug. Paard mankeert vaak wat, dus als iets goed ligt verander ik 't niet meer haha. Daarom blijft bontje er dus ook onder.Hier doet hij het fijn mee.
heb alleen deze nog 

. Gekocht bij zadelpasser, maar hij heeft nooit echt laten zien hoe het correct moest liggen (was voor hem waarschijnlijk evident). Ik gebruik ook wel steeds die regel van voelen waar de schouder eindigt en hem daar achter leggen. Maar bij mijn nieuwe paardje voel ik die schouder precies niet goed eindigen, dus het is dan steeds wat gokken. En als ik die foto met de getekende strepen zag, dan zou ik de schouder ook niet zo ver inschatten, daarmee dat ik ook wel eens beroep wil doen op jullie deskundige mening
.