Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ankem schreef:Ik weet niet waar je woont Suzanne F., maar je bent van harte welkom om mijn Jes/schleese te komen proberen. Ik reed me ook altijd kapot aan de voorkant, maar nu niet meer. Ik heb als extra een extra zachte crotch comfort zone
Remember schreef:Kwam een advertentie tegen van Butler zadels, iemand hier ervaringen mee of meer info over?
Claimt ook speciaal voor vrouwen te zijn.
http://www.butlerzadels.com
! Nu heb ik er natuurlijk niet mee gereden dus weet niet hoe dat zich vertaald in beweging maar dat is wel iets wat ik nog eens wil ervaren
. Het was voor ons een hele leerzame middag!!
Citaat:Heeft iemand de kussens van Schleese van binnen gezien en heeft daar een foto van? Zijn de kussens hetzelfde opgebouwd als de Wow kussens, of zit daar nog verschil in?
Thorrie schreef:Citaat:Heeft iemand de kussens van Schleese van binnen gezien en heeft daar een foto van? Zijn de kussens hetzelfde opgebouwd als de Wow kussens, of zit daar nog verschil in?
Hoe bedoel je deze vraag? Schleese kussens zijn normaal altijd wolgevuld. Ze worden wel heel anders gevuld dan andere wolgevulde zadels vertelde een schleese fitter. Bij andere zadels wordt de wol erin "gepropt". Bij schleese zadels wordt er gevuld in laagjes. Dat zou een pak beter zijn. In de budget lijn van schleese is dat echter niet het geval naar ik mij meen te herinneren.
En ik had geen budget voor een echte. Daarmee zijn we bij de wow uitgekomen.Thorrie schreef:Citaat:Heeft iemand de kussens van Schleese van binnen gezien en heeft daar een foto van? Zijn de kussens hetzelfde opgebouwd als de Wow kussens, of zit daar nog verschil in?
Hoe bedoel je deze vraag? Schleese kussens zijn normaal altijd wolgevuld. Ze worden wel heel anders gevuld dan andere wolgevulde zadels vertelde een schleese fitter. Bij andere zadels wordt de wol erin "gepropt". Bij schleese zadels wordt er gevuld in laagjes. Dat zou een pak beter zijn. In de budget lijn van schleese is dat echter niet het geval naar ik mij meen te herinneren.
2005 schreef:Van Wow weet ik precies hoe de kussens er van binnen uitzien, zelf gezien bij de fitter. Sommige Schleese zadels zijn nog op lucht. Ik vroeg mij af of Schleese dezelfde opbouw heeft als een Wow kussen. Wow bestaat niet alleen uit lucht, maar bevat ook nog een soort foam. Misschien dat Schleese dat ook gebruikt in de (oudere) luchtkussens?
Aimee schreef:Ondertussen zijn er incorrecte antwoorden gegeven en ook vragen bij gekomen.
Dat eerste vind ik zelf erg jammer. Maar ik ga daar nu niet meer gedetailleerd op in.
Ook omdat iemand omtrent een persoonlijk probleem met een zadelmaker verwijten maakt naar een zeer gerenommeerd zadelmerk. Erg jammer, en ik hoop dat andere geïnteresseerden zich daar niet te veel door laten afleiden.