Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tamaramt schreef:Ja, klopt maar dat is weer zo"n dure deken en heb alleen maar luchtigere deken nodig vd hele warme dagen.
Dus voor die enkele dagen per jaar vind ik zo"n dure deken v erbij niet nodig.
Lastig deze keuze !
, rambo is UV werend dus ze worden niet zo warm eronder. Ik heb een Rambo sweet itch hoody en een Rambo protector. Beide kunnen met 30 graden opblijven en wordt niet onder gezweet. Een dunnere had ik van Amigo en daar haalde ik met 30 grade paard wel zeiknat onder vandaan.

tamaramt schreef:Nou, die van mij staat met 23/25 graden met zon echt zeiknat onder de rambo sweet itch hoody hoor!
vandaar ook mijn zoektocht naar net zo"n goede deken als de rambo sweet itch hoody maar dan luchtiger en goedkoper
magootie schreef:Ik heb vorige week de Amigo Bug Rug gekocht en ligt als een huis! Mooie deken met een goede pasvorm!
De zebra krijgt mijn paard niet meer op!
Deze:
[ Afbeelding ]
http://www.paardendrogist.nl/product/11 ... 6103/41363
samirah schreef:tamaramt schreef:Nou, die van mij staat met 23/25 graden met zon echt zeiknat onder de rambo sweet itch hoody hoor!
vandaar ook mijn zoektocht naar net zo"n goede deken als de rambo sweet itch hoody maar dan luchtiger en goedkoper
Wat misschien een idee zou kunnen zijn is een uv werende deken van Vantaggio. Deze gebruikte ik voor ik voor onze vos op de bucas overstapte. Vooral het uv werende vond ik prettiger als het weer eens bloedheet was. Qua kosten is het ook niet slecht.

maessie schreef:Ik heb de shires deken nog niet voorbij zien komen, geen zebraprint, maar hetzelfde model als de rambo sweet itch, met een mooie buikflap en ook uv werend. En een stuk goedkoper! Ej heeft deze in hun collectie.
Qua pasvorm is het toch per paard even zoeken denk ik, mijn jonge merrie past bv de rambo heel slecht, krijgt mega schuurplekken op haar borst er van.. smal kippeborstje, en dat voor een haflinger haha!
schrikdraad schreef:Eigenlijk zou er een deken passer moeten bestaan, net als met een zadel. Gat in de markt
viphorse schreef:Ik heb deze :
http://www.bokt.nl/markt/ad/152462/sect ... design-205 ( is niet die van mij hoor )
Hals is heel lang en laat geen ruimte over maar van voor is hij gevoerd en al mijn paarden zweten eronder en onder de rambo niet.
Hij is van voor niet ruim en valt klein dus een maat groter nemen. Bij mijn paard heb ik een stukje bil over.
Ik heb hem nu achter de hand als extra deken gebruik hem niet meer. Dazen prikken bij mij er snel door heen.
Fijne deken maar persoonlijk vind ik de rambo veel beter ook voor de stekende dazen.