Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:wow ben ik totaal niet mee bekend en hoor ik steeds vaker..
Makkelijk aan te passen? Kan m'n paard door groeien onder dit zadel? Ik bedoel qua spiermassa.. Hij is nu net 4 jaar, en heeft nog echt een kinderlijfje. Mocht ik zo'n wow zadel overwegen, ben ik dan niet volgende zomer - na lekker trainen - weer op zoek naar een nieuw zadel?
#justasking
zeer tevreden over
Zjoukje schreef:BeauWertz schreef:ik rij meestal mijn paard met een springzadel van bates australiä en ik gebruik een lemetex magic als dressuur zadel verder heb ik nog een custom made western zadel en een kieffer springzadel voor mn pony's, en met een beetje geluk krijg ik binnekort met een beetje geluk krijg ik mijn CWD 2GS springzadel en dan komt er ook een fatsoenlijk dressuur zadel...
Ik vind de Lemetex juist wel heel fijn ook al is ie vrij hard, maar je hebt er geen gedrongen zit in. Ik lijk zo ongeveer de enige te zijn die dat vind haha
Op mijn andere vz paard ligt een Kentaur (type weet ik zo niet) Ik kom alleen met mijn knieën over de knie wrongen heen helaas.. Verder zit het zadel wel prima, moet alleen even wennen aan de overstap van Hulsebos naar Kentaur.. M_hartje_M schreef:KingChay schreef:Heb een merano dressuurzadel, diepe zit, zit goed, goedkoop maar kwaliteit , goede zadelkussens
Flutkwaliteit zul je bedoelen... allerslechtste merk wat je maar kunt vinden op de markt qua zadels
.