Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xNikitaaa schreef:Hoe wist je eigenlijk de juiste vorm?.
Kyrahw schreef:Die ligt netjes onder jouw zadel!Haha klopt! Maar ik wilde niet dat mijn paard zou verdwijnen onder zijn dekje en toch iets onder mijn zadel wat volledig dekt (wat vrij ongebruikelijk is bij ijslanders) omdat ik nogal een duur zadel heb.
Foto: https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/998206_10201125630317898_728087392_n.jpg
En dit was een goedkopere oplossing dan de bontdingen, die vind ik ook nog vreselijk![]()
Er zijn niet veel fijne zadelvormige dekjes
Dabo schreef:Kers78 schreef:Nou, na AL die positiviteit eindelijk eens een negatief commentaar!!afgrijselijk....![]()
Zou ook wel weten WAT je er dan zo afgrijselijk aan vindt, en, of je inderdaad wel in het goede topic zit
Kers78 schreef:Joh ik zit ook niet meer in het topic omdat ik toch niets zinnigs te melden had verder, behalve dan dat ik me geroepen voelde mijn mening te ventileren tussen al die (overdreven) positieve reacties.
Dus dat...
[***] schreef:Ja dat klopt, dat was ikHee wacht is, heb jij niet eens gestaan in een paardenblad over het verhaal dat je een franse draver merrie op vakantie had gekocht ?
Kers78 schreef:hihi thnxJe camouflage set daarentegen vindt ik helemaal ge-wel-dig!
Shirley schreef:Kers78 schreef:Joh ik zit ook niet meer in het topic omdat ik toch niets zinnigs te melden had
En daar is dus blijkbaar niets aan veranderd