Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hitch schreef:Barefoot Cheyenne maat 1 op vorige paardje:
[ Afbeelding ]
Zelfde zadel op huidige paardje (sorry, slechte foto)
[ Afbeelding ]
Ben ONTZETTEND blij met dit zadelHeb vaak last van m'n rug (wervels die vast gaan zitten), maar op dit zadel kan ik echt heerlijk zitten zonder dat ik last krijg!
Liamssfork schreef:Staat leuk! Ik heb altijd precies hetzelfde probleem met mijn rug o.a. door scoliose (vergroeiing in de ruggengraat) maar met dit zadel heb ik daar echt nooit last vanecht super.
set_elkol schreef:Yape ik ken de randolls welheb je een Ijslander?
Diaz westernpads heb je vaak ook met een uitsparing voor de ruggegraat, ik gebruik ze zelf ook. Moet je wel even kritisch kijken (ik doe het zelf aan de hand van zweetplekken)
Liamssfork schreef:[even off-topic] Jeetje Marcella wat vervelend zeg! Heel veel sterkte ermee. In het ergste geval geen eventuele operatie meer mogelijk? :S Of hadden ze dit dan eerder moeten weten?
Marcella schreef:Liamssfork schreef:[even off-topic] Jeetje Marcella wat vervelend zeg! Heel veel sterkte ermee. In het ergste geval geen eventuele operatie meer mogelijk? :S Of hadden ze dit dan eerder moeten weten?
Opereren doen ze niet tenzij je leven in gevaar kom door vergroeiingen/beknellingen bij keel/luchtpijp dus alleen als het echt niet anders meer kan. En daarbij heb ik niet echt veel goede ervaringen gehoord over de operaties die gedaan zijn.
set_elkol schreef:Yape ik ken de randolls welheb je een Ijslander?
Diaz westernpads heb je vaak ook met een uitsparing voor de ruggegraat, ik gebruik ze zelf ook. Moet je wel even kritisch kijken (ik doe het zelf aan de hand van zweetplekken)