Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Featherlight schreef:Oké, dan is het inderdaad wat duidelijker zichtbaar

Gucci_ schreef:Een mooi wit lak hoofdstel dat wit onderlegd is, kan helaas alleen maar paardenmaten vinden en geen pony.
Gianti schreef:Wat ik ook mis, zijn betaalbare leren rijlaarzen, met echt een smalle kuit! (betaalbaar bedoel ik mee onder de 200 euro)
dancer_ schreef:Dit is het jeansdekje; hoop dat het een goede foto is, is al een beetje oud nl anders heb ik wel een andere foto
[ Afbeelding ]

Shetland te klein en pony te groot..

dancer_ schreef:Ik weet niet wat je onder sier-borduursel verstaat? Ik zelf houd wel een beetje van anders maar toch simpel

Liesjee92 schreef:Een dekje met koeienprint maar dan niet van die vacht stof maar gewoon katoen ofzo
xBueno schreef:Donkerbruine (mexicaanse) hoofdstellen in pony/cob maat ! Ik ben nu al aardig lang opzoek naar een hoofdstel voor mn pony en dr zijn echt bijna nergens leuke donkerbruine hoofdstellen te koop.. Gewone gaan dan nog wel maar mexicaanse zijn echt moeijlijk te vinden!
En scapa springdekjes ..
Maar misschien ligt het wel gewoon aan de winkels waar ik kijk.. maar zie toch aardig veel advertenties op bokt markt staan met Gezocht, scapa spring setje .

Doanique schreef:(Vast al wel genoemd?)
Shetlander frontriemen,
Peeskappen en strijklappen voor pony'tje van 87cm hoog,
Van die leuke smalle dekjes voor onder een longeersingeltje (van die langwerpige smalle) voor een shetlandertje, met een leuk kleurtje o.i.d.?
Longeersingeltjes die niet zo breed zijn dat de halve rug verdwijnt. (ook shet!)

Daks schreef:Oja ik mis ook nog een deken met een vulling tussen de 0 en 100 grams.
voor maximaal 50 euro

Doanique schreef:Oh! Longeer-bijzetjes,
Dus slofteugels, touwtjes, maar dan ook shetlandmaat! Korte nekjes brede borst
(Zal even zoeken of ik kan vinden wat ik graag maatje Shet wil hebben...)
[ Afbeelding ]
Die!