Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjors493 schreef:wie weet hoe duur het uitwassen van een deken kost? Kun je hem niet gwn zelf in de wasmachine doen thuis?
11euro? da's goedkoop ik dacht iets van 20.-
. Mijn moeder heeft een hele grote machine waar een deken goed in past, maar ze wil het echt niet hebben dat ik de dekens bij haar was. Dekjes dat gaat nog net, maar dekens echt niet.Sjors493 schreef:wie weet hoe duur het uitwassen van een deken kost? Kun je hem niet gwn zelf in de wasmachine doen thuis?
BrankaZ schreef:Zeker niet zo vaak Een was gedraaid? Gemiddelde deken past niet in een wasmachine.
Komt nog bij dat je niet vrolijk wordt als je na die deken je kleding erin doet. Blijft nogal wat haar achter en het filter kan er ook flink verstopt van raken.
Die hebben meestal andere interesses dan wasmachines
Arwenride schreef:Ik vind ze ook vreselijk duur, paard heeft het gouw koud dus gebruik veel verschillende dekens en hij sloopt ook nog eens alles. Scheuren erin enz. Laatst was het haakje van zijn bilkoord gebroken, ik snap nog steeds niet hoe die dat heeft geflikt.
Amarie schreef:Piietjuh schreef:Ik vind het niet heel duur, alle paarden bij ons op stal staan allemaal onder de bekende Rambo dekens. Deze dekens zijn echt wel duurder dan 60 euro, maar gaan wel meteen 20 tot 30 jaar mee!
20 tot 30 jaar dat ga ik niet redden zelfs met een Rambo deken.