Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Drunen kan nog niet eens een normaal zadel opmeten, laat staan een Wow.
Mri schreef:ik haalde mijn zadel alleen al voor een grote schoonmaakbeurt helemaal uit elkaar
nooit problemen mee gehad.
je moet de schroeven niet te strak er weer in draaien.
Beste manier om te kijken of je het wel of niet wil doen is gewoon je dressuur bladen eraf halen (helemaal los) en ze er weer opzetten. Dan merk je zelf hoe veel (of hoe weinig) werk het is en hoelang je er over doet en hoe moelijk/makkelijk het gaat
Moratoetje schreef:Needje schreef:Drunen kan nog niet eens een normaal zadel opmeten, laat staan een Wow.
Inderdaad, zelf ondervonden tenminste mijn paard, arm beest![]()
Al moet ik nu wel toegeven dat ze toegezegd hebben dat ze het oplossen voor mij, dus ik wacht nog geduldig af.
Ze bieden mij nu een tweedehands wow aan, omdat ik zelf had aangegeven, op advies van mijn chiropractor, dat ik over wil op een wow. Het enige wat ik weet van dit zadel is dat het een zwarte is met een diepe zit, 17/17,5 inch. Ik was benieuwd of iemand hier het zadel kent.
Alleen vinden ze het volgens mij geen fijn idee dat ik er een Wow-fitter bij haal. Nou, al was het een 'normaal' zadel geweest dan hadden ze het ook niet aan mogen meten, ik vertrouw ze gewoon niet meer.