Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
femmefatale1 schreef:Ik loop al 2 jaar de wow te vervloeken.. nu weet ik waarom![]()
De zitting is te groot waar ik dus in ga glijden, en de dressuurbladen geven te weinig steun bij mij omdat mijn paard omdat ie veel beweging mee geeft..
Het jammere is dat mijn houding hierdoor dus ook slechter is geworden![]()
Nu moet ik dus zitlessen nemen om mijn houding te verbeteren, én nog eens een compleet ander zadel
marjonneke schreef:kleinvosje schreef:Ik heb gisterenavond op de WOW van een cursusgenootje gezeten, maar om eerlijk te zijn was ik er niet helemaal kapot van. Ik had vooral lest van de plaats waar de beugelriemen aan het zadel gemaakt zijn, dat was echt een dikke bobbel die in mijn bovenbenen duwde. Ik had ook het gevoel dat ik voorover werd geduwd door het zadel. De zitting vond ik wel fijn zacht, maar toch is dat voor mij geen aanleiding om over te stappen. Ik hou het wel gewoon bij mijn Kieffer!
Ik vermoed juist dat jij op een oud model zitting hebt gezeten. Die zijn op die plaats dikker dan de nieuwe. Met de nieuwe zitting heb ik nergens last van. Als je naar het zadel van Seven kijkt op pagina 1, dan zie je dat er over de haak waar je je riemen aan doet alleen een flapje zit. Bij een oudere wow zie je dat het daar opgevuld is. Zal proberen een foto te zoeken!
Edit: Gevonden!
Hoop dat niemand er problemen mee heeft dat ik een deel uit een foto heb geknipt.
Oud:
Nieuw:
Splinter schreef:balen zeg pollux, ze verkopen zeker niet goed als ze nog zo nieuw zijn![]()
Wie weet wat de maten zijn van de zweetbladen in cm? ' Hoelang' zijn de normale en hoelang de verlengde?