Ook hier een Interhippique zadel, een kunstof VZH 18 inch versie. Geen problemen mee, al 1,5 jaar in mijn bezit en ziet er nog keurig uit. Rijd er niet intensief mee, ongeveer 3 keer in de week. Kan er zo een 1,5 uur durende buitenrit op maken. Voor deze prijzen die ze hier voor de merkloze zadels vragen kun je ook geen topkwaliteit verwachten vind ik, voor 200 euro heb je natuurlijk geen onwijs mooi zadel van topleer.. maar dat lijkt mij logisch? Met dit zadel ben ik in ieder geval erg tevreden!
Ik heb een IH dressuurszadel , is helemaal in orde en ligt goed nagekeken door zadelmaker . Komt volgend jaar wel een nieuwe maar wou dat ze eerst wat spiertjes gekweekt had.
oei kijk je dan eventjes in mijn vorige reactie met de linkjes?
en ponylies : is die 2e niet wat te klein voor een grote shet??
superwoman
Geplaatst: 17-11-11 21:48
Mijn "buren" hebben ook zo'n zadeltje. Vond dat de winkel heel, héél slecht advies gaf. Een verwisselbare boom zorgt nog niet voor een passend zadel! Maar goed dat ik ze nog wat advies heb gegeven, want anders had het niet goed gegaan... Ligt nu wel een fijn zadeltje op wat past. Weet alleen niet hoe lang het mee gaat, want de kwaliteit is wel minder natuurlijk, dat voel je wel.