Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
rosja1 schreef:ik zit er lekker op heb niet het idee dat ik naar achteren hang ofzo, anders zou ik dat ook een de beugel moeten zien denk ik en dan zit ik niet tegen de wrong. toch vind ik dat als ik de achterkant wat optil het rechter ligt.. zou ik de bredere boom erin moeten doen? helpt dat?
rosja1 schreef:dat is voor mij geen optie want ik heb net een nieuw zadel gekocht en ik krijg geen geld terug alleen misscien nog inruilen bij hem.
russel schreef:rosja1 schreef:ik zit er lekker op heb niet het idee dat ik naar achteren hang ofzo, anders zou ik dat ook een de beugel moeten zien denk ik en dan zit ik niet tegen de wrong. toch vind ik dat als ik de achterkant wat optil het rechter ligt.. zou ik de bredere boom erin moeten doen? helpt dat?
Je hebt het zadel toch aangemeten gekregen? Welk merk is het? Ik denk dat het een goedkoop zadel is, een boom erbij krijg je niet zomaar. Zoals ik de rug van jouw paard zie, heb je een goede middenklasse nodig en dan denk ik ook zeker aan een passier Corona, iig in die prijsklasse en kwaliteit.
Als je nu al het idee hebt dat het zadel niet goed ligt, dan is het ook niet goed, zo verpest je de rug van je paard volledig. Zoek een goede zadel passer, zijn je een aantal zeer goede tips gegeven. Al laat je ze komen, kost je ongeveer 70 euro, dan weet je iig wat je nu hebt. Zadels kosten geld en als je goed wil rijden, moet je investeren. Jammer dat mensen altijd weer denken dat ze met een paar honderd euro ook goed zitten...bezuinigen op de verkeerde kosten. Over een paar jaar ga je giga kliniekkosten krijgen als je met verkeerde zadels rijdt.