Huertecilla schreef:caj2008 schreef:hehe eindelijk weer eens en leuk plaatje van een zadel
Ja, en door de moderators verboden, vandaar links ipv plaatjes.
De titel is zoals die was Abeltje.
Verder zijn jouw vragen over de rijstijl al uitgebreid beantwoord in voorgaande reacties
en ook dat ´Engels´ wel korte beugelvoering heeft.
hm, daar zal ik dan wel overheen gelezen hebben, kan gebeuren en ik wist ook niet dat het niet mocht om plaatjes te laten zien, zal ik wel overheen gelezen hebben, sorry

het spijt me als ik je verveel met mijn vragen. ik ben een leek op dit gebied en pak een kans aan om meer erover te leren. de helft van de voorgaande reacties snapte ik niks van, de termen die daarin gebruikt werden waren mij volkomen onbekend. nu dat ik het een beetje begin te begrijpen vraag ik om controle en correctie om geen verkeerd beeld te vormen.
ik ben dit topic dan ook opnieuw aan het lezen en merk tot mijn plezier dat ik de terminologie en definities daarvan steeds beter kan plaatsen, al blijft er nog altijd ruimte over voor speculatie en dus vragen.
als ik begrijp waar we het over hebben is het voor mij een stuk fijner lezen en daar ging het ( voor mij) tenslotte om. voor de liefhebberij.
@ scoxxx : was mij ook al opgevallen,maar het zijn wel mooie voorbeelden van verschillende soorten zadels. met duidelijke plaatjes erbij.
ik heb de rest van die site niet bekeken, ik weet niet of ze ook met die zadles rijden of dat dit alleen voor de foto is, sommige zadels zijn versierd of heel oud, lijkt me niet ( ik hoop het niet tenminste)dat ze daar alledaagse arbeid mee uitvoeren.