Miss_Montana schreef:Helma_Amber schreef:Zeker, ieder zijn ding. En zo zijn er ook mensen die met bit rijden en bitloos rijden. Ook allemaal prima. En er zijn mensen die met gewone trens rijden en mensen die met stang en trens rijden. Dat is ook allemaal prima. Zo gaan we allemaal op een eigen manier met paarden om en dit zal ook altijd wel zo blijven, ook al is de één het niet eens met de manier van de ander. Dit is nu eenmaal zo..
Daarom juist!Er zit nog zoveel tussen zwart-wit! Iedereen moet lekker doen waar hij/zij zich het beste bij voelt en zolang het paard alles aankan is er niets mis mee. Ik denk dat niemand hier naar stal gaat met het idee: "Nou laat ik vanavond eens even lekker kijken hoe ik mijn paard kan afraggen". Tenslotte heeft iedereen hier het beste met zijn/haar paard voor dus is het handig als iedereen elkaar gewoon eens in zijn waarde laat zonder elkaar te veroordelen...
Inderdaad!

Sterke ruiterhand = trekkend/hangend paard, dat ook nog eens op de voorhand dondert. En persoonlijk heb ik ze liever zonder onderhals of overontwikkelde kaakspieren

Mijn aanbod staat nog steeds, wie wil mag een rondje komen rijden. Anky kon mijn tankje zijn vader in ieder geval niet normaal rondsturen