Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Als hij niet op de plek ligt waar hij hoort, dan kan hij ook niet goed liggen.
.
Ga er echt wel vanuit dat het allemaal oke is of komt ..
Zinzi_jewel schreef:Ik begrijp niet als het te kort op de schoft ligt het zwaartepunt dan ook naar achter ligt , zou denken als het te ver van de schoft komt ( te smal is ) dat het dan naar achter komt te liggen ....

Sannessep schreef:@ quinoa: Heb je nou een Strada besteld of de Startrekk?
Het is even een investering maar dan heb ik wel een zadel voor een leven lang
Sannessep schreef:Bij deze endurance versie kan dit ook niet anders, we hebben nog een banaansingel uitgeprobeerd, maar dat hielp ook niet, dus heeft Callista nu een nieuw zadel besteld. Het wordt een zelfde zadel, maar dan in dressuurversie, dus met verplaatsbare singelstoten. Ze heeft er dan wel ringetjes op laten maken, die zitten er bij de dressuur natuurlijk niet standaard op...
(verwacht ongeveer met 6 weken)
Of het past weet ik niet, maar kon hem echt wel niet laten liggen voor dat geld. Hij is nog in nieuw staat veelzijdigheid en bruin. Moet het ook nog lukken dat er een C in het zadel staat wat volgens de website van strada wil zeggen dat het om een heel breed zadel gaat , wat altijd van pas komt met mijn fjordjes.
maar dat wil nog niet zeggen dat hij dan echt goed past. Volgens mij was IC echt een megabrede boom en te breed is ook niet goed he