Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 18:47

Jammer van die Loires! Vind die rechte hoek echt niet mooi, ze ogen ook heel groot. Maar eigenlijk zijn ze bij mijn zadel sowieso ook wat lang. Heb korte zweetbladen dus eigenlijk is spring vaak beter. Maar ik vind de oude dressuurdekjes zo mooi. Vind die donkere kleur op de rand bij orchid wel heel chique. Dus misschien komt hier in de toekomst dan toch een Loire spring :D

Ik heb vandaag ook de crew neck sweater binnen gekregen! Stond lang op mijn wishlist maar ik vond hem echt veel te prijzig. Vind hem namelijk ook leuk om gewoon normaal te dragen. Afgewacht en bij agradi gekocht, want daar was hij nog iets in prijs gezakt. Vind de kleur geweldig, maar moet zeggen dat ik meer had verwacht van de kwaliteit. Hij is echt heel dun, niet echt sweaterachtig. Een iets dikker shirt met lange mouwen omschrijft het beter. Hij was de volle mep echt niet waard (en nog iets te prijzig eigenlijk achteraf). Maar de kleur!!!! Die is echt geweldig

Zelfde kleur als mijn nagels :o

Afbeelding

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:42

iemand die een watermelon loire set (full + dressuur) zoekt tegen een "spotprijsje"
en me zo sponsort in mijn droomveulen (reeds gekocht) :+

ik rij zelf nog veel te weinig door gezondheidsklachten en mijn dochter is niet zo voor roze
dus blijft de set nu toch altijd liggen, en heb plek nodig.

ik vraag €65 voor de hele set, wel zonder verzendkosten en ik ben van belgie ik verzend met dpd
dan is dat naar NL €8 het goedkoopste naar pickupshop

(tevens ook een ES goldenbrown aan dezelfde prijs) :Y) samen kopen = 1 verzendkost :j

Afbeelding

Afbeelding

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:26

Hè wat vervelend nou, ik was net bij de EJ voor voer en daar zag ik de nieuwe dekjes in suède liggen.. Je raadt het vast al.. Nu wil ik ze alle drie. :')

Ik vind de kleuren echt prachtig! En dat nieuwe patroontje staat ook erg mooi! Jammer van de locatie waar de bies is ingesneden, dat had veel beter gekund, maar goed van een afstandje valt dat eigenlijk niet op. Dat de kwaliteit veel minder is vind ik eigenlijk niet echt opvallend. Het werd een paar keer genoemd in het topic, maar heb ze even naast een ouder dekje gelegd en het enige is dat in de vierkantjes iets meer vulling past dan in die kleinere hokjes en dat maakt dat het geheel iets dunner voelt, ook onder het leer. Toch vond ik het niet heel veel dunner. Die suèdes zijn gewoon al enorm dun en voor extra padding kun je toch echt beter de Loire of de Mesh dekjes kopen. Ook de baselayers hebben ze iets veranderd. Er zitten nu luchtgaatjes bij de oksels wat ik zelf wel heel mooi vond. De plaatsing van het logo tussen je borsten net onder de rits vond ik dan weer minder handig gekozen. :+

Anyhow, dit was mijn kleine review, maar ik heb momenteel nog niets gekocht want met 3 sets zonder korting ga ik failliet dus ik hoop binnenkort ergens een 20% actie tegen te komen. :$

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:29

Celebi schreef:
Hè wat vervelend nou, ik was net bij de EJ voor voer en daar zag ik de nieuwe dekjes in suède liggen.. Je raadt het vast al.. Nu wil ik ze alle drie. :')

Ik vind de kleuren echt prachtig! En dat nieuwe patroontje staat ook erg mooi! Jammer van de locatie waar de bies is ingesneden, dat had veel beter gekund, maar goed van een afstandje valt dat eigenlijk niet op. Dat de kwaliteit veel minder is vind ik eigenlijk niet echt opvallend. Het werd een paar keer genoemd in het topic, maar heb ze even naast een ouder dekje gelegd en het enige is dat in de vierkantjes iets meer vulling past dan in die kleinere hokjes en dat maakt dat het geheel iets dunner voelt, ook onder het leer. Toch vond ik het niet heel veel dunner. Die suèdes zijn gewoon al enorm dun en voor extra padding kun je toch echt beter de Loire of de Mesh dekjes kopen. Ook de baselayers hebben ze iets veranderd. Er zitten nu luchtgaatjes bij de oksels wat ik zelf wel heel mooi vond. De plaatsing van het logo tussen je borsten net onder de rits vond ik dan weer minder handig gekozen. :+

Anyhow, dit was mijn kleine review, maar ik heb momenteel nog niets gekocht want met 3 sets zonder korting ga ik failliet dus ik hoop binnenkort ergens een 20% actie tegen te komen. :$

Je mag mijn suède Spruce springen L wel overnemen voor een mooie prijs :D Mocht je dat willen, mag je wel een pb sturen. :o

Celebi

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:35

Ik heb helaas geen springzadel :+

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:37

Celebi schreef:
Ik heb helaas geen springzadel :+

Dan wordt dat niet wat nee! :P Gaat deze morgen retour naar Hypo en mag die iemand anders blij maken

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:55

Ik heb de bruine suède op de kop kunnen tikken. Niet per se op het verlanglijstje maar vind hem wel mooi subtiel en neutraal. Merk dat ik die dekjes toch het vaakst pak, zwart, navy, oak etc

Afbeelding

Je moet even voorbij zijn buik kijken maar dan zie je ergens wel een dekje normaal :j

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:52

Hij kijkt alsof hij hem zelf ook wel mooi vindt!

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:30

Rizette schreef:
Hij kijkt alsof hij hem zelf ook wel mooi vindt!

En ik ben het met hem eens :D

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:33

Dat bruine dekje staat enorm goed! :j

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:24

Is er iemand die een (rood)bruin paard heeft en foto’s met het Rhône dekje in blauw en de petroleum om te vergelijken? Ik vind ze beide mooi maar twijfel tussen de twee… heb al de huntergreen, light blue, peacock en sage in suede, dus de groentinten overheersen meer in de collectie :D

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 00:19

Granoek schreef:
Ik heb de bruine suède op de kop kunnen tikken. Niet per se op het verlanglijstje maar vind hem wel mooi subtiel en neutraal. Merk dat ik die dekjes toch het vaakst pak, zwart, navy, oak etc

[ [url=m/QXEwQW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je moet even voorbij zijn buik kijken maar dan zie je ergens wel een dekje normaal :j

Heel mooi!! Ik pak bruin ook nog altijd het meeste! Is altijd goed :j

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 09:35

Pallatin schreef:
Is er iemand die een (rood)bruin paard heeft en foto’s met het Rhône dekje in blauw en de petroleum om te vergelijken? Ik vind ze beide mooi maar twijfel tussen de twee… heb al de huntergreen, light blue, peacock en sage in suede, dus de groentinten overheersen meer in de collectie :D

Ik heb de petrol op mijn (denk ik) rood bruine alleen hier in wintervacht

Afbeelding

Ik doe hem ook weg

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 11:59

Ik heb de spruce binnen
Vind het zeker geen mindere kwaliteit! Bies en vorm van de vakjes is smaak maar ik vind het mooi en subtiel

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 12:21

Granoek schreef:
Pallatin schreef:

Ik heb de petrol op mijn (denk ik) rood bruine alleen hier in wintervacht

[ [url=m/zr60IB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik doe hem ook weg

Dat vind ik zeker een roodbruine en hij is prachtig (je paard)….dekje vind ik wat flets, maar dat lijkt met de navy ook te zijn…misschien is de Rhône toch gewoon m’n ding niet :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 14:31

Heb net de nieuwe dekjes gevoeld en voelt wel minder van kwaliteit naar mijn mening. Als het zo blijft wordt het alleen nog maar de oude collectie kopen of helemaal niks meer.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 22:21

Mijn 2 jarige heeft mijn orchid en atlantic ook al even geprobeerd.

Afbeelding
Afbeelding

Mocht iemand de french rose nog zoeken ik heb hem te koop met matchend shirt (maat s). Pak hem te weinig en heb de orchid nu gekocht.
Afbeelding

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 12:08

Afbeelding

Beschermers zijn hunter green en das niet de beste match haha

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 12:12

Ziet er goed uit! Ik zit momenteel echt op mn handen om ze te kopen. Ergens zal toch wel een goede korting voorbij gaan komen binnenkort? Meestal is er vrij snel een winkel met 20%..

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 12:52

Anne200 schreef:
[ [url=m/qmnBHo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier lijkt t dekje weer een blauwe gloed te hebben klopt dat ook vergeleken met de hunter green?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 13:05

Ja, het is een hele gekke kleur die, net als heel veel andere dekjes, enorm vekleurd in het licht. Bij binnenkomst van de EJ leken ze echt heel erg groen. Verderop in de winkel was meer geel licht en daar hing 1 spruce shirtje tussen de oudere kleuren shirts. Hier leek ie echt op de groenblauwe kleur hierboven en ik begon bijna te twijfelen of het dezelfde was. Al wandelend met dat shirt door de winkel richting de uitgang met meer daglicht werd het weer groener. Echt heel maf. Ik vind die groenblauwe kleur wel echt heel tof, precies de kleur waar ik zo lang op hoopte!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 13:37

Dat vind ik wel een mooie kleur :j

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 14:11

Het is idd meer blauw groen.
De hunter green is echt mos groen dus meer naar geel.
Die twee kleuren matchen ook niet haha.
Kan evt vergelijk foto maken als iemand wil?
Heb ze allebei nl…

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 15:53

Anne200 schreef:
[ [url=m/qmnBHo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem zo wel heel mooi, maar wel anders dan ik dacht. Morgen ga ik even langs EJ om te kijken en voelen, ben benieuwd!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 15:54

Anne200 schreef:
Het is idd meer blauw groen.
De hunter green is echt mos groen dus meer naar geel.
Die twee kleuren matchen ook niet haha.
Kan evt vergelijk foto maken als iemand wil?
Heb ze allebei nl…

Als je dat wilt doen, heel graag! En heb je de Peacock ook toevallig om erbij te leggen?