Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Ik zou eigenlijk juist wel blij zijn als er nog minder vulling in zit… Van mij hoeft een dekje echt geen ondersteunende functie te hebben, mijn zadel is goed. En is ook weer minder warm. Alleen de kleuren… Alle 3 mooi maar toch weer redenen om ze niet te nemen: blauw en orchid beide kleuren die ik al heb, en bij de groene vind ik het grijze randje een verschrikking. De kleur groen zelf wel heel erg mooi. Wel jammer dat ze inleveren op kwaliteit en de prijs hetzelfde houden, meer dan €50 voor een dekje vind ik neigen naar oplichterij, het is maar een lap stof
Flubberboot schreef:xSCWx schreef:Ik zou eigenlijk juist wel blij zijn als er nog minder vulling in zit… Van mij hoeft een dekje echt geen ondersteunende functie te hebben, mijn zadel is goed. En is ook weer minder warm. Alleen de kleuren… Alle 3 mooi maar toch weer redenen om ze niet te nemen: blauw en orchid beide kleuren die ik al heb, en bij de groene vind ik het grijze randje een verschrikking. De kleur groen zelf wel heel erg mooi. Wel jammer dat ze inleveren op kwaliteit en de prijs hetzelfde houden, meer dan €50 voor een dekje vind ik neigen naar oplichterij, het is maar een lap stof
Als het grijze biesje je tegenhoud kan je die toch groen verven? Als het dan toch voor jezelf is, why not?
Waidida schreef:Ik heb net mijn nieuw zadel gekregen (nou ja betaald) maar mijn lemieux dekjes zijn er echt te lang onder, daarom gaan ze allemaal in de verkoop. De suedes mogen weg voor 30 euro en de loires voor 40.
Suedes: sage, peacock en fig
Loires: sienna en marine
Allemaal maat full dressuur
Flubberboot schreef:Waidida schreef:Ik heb net mijn nieuw zadel gekregen (nou ja betaald) maar mijn lemieux dekjes zijn er echt te lang onder, daarom gaan ze allemaal in de verkoop. De suedes mogen weg voor 30 euro en de loires voor 40.
Ik wordt even spontaan analfabeetWil de sage suede stiekem nog hebben....
Flubberboot schreef:Waidida schreef:Ik heb net mijn nieuw zadel gekregen (nou ja betaald) maar mijn lemieux dekjes zijn er echt te lang onder, daarom gaan ze allemaal in de verkoop. De suedes mogen weg voor 30 euro en de loires voor 40.
Ik wordt even spontaan analfabeetWil de sage suede stiekem nog hebben....
Waidida schreef:Ik heb net mijn nieuw zadel gekregen (nou ja betaald) maar mijn lemieux dekjes zijn er echt te lang onder, daarom gaan ze allemaal in de verkoop. De suedes mogen weg voor 30 euro en de loires voor 40.
Waidida schreef:Waidida schreef:Ik heb net mijn nieuw zadel gekregen (nou ja betaald) maar mijn lemieux dekjes zijn er echt te lang onder, daarom gaan ze allemaal in de verkoop. De suedes mogen weg voor 30 euro en de loires voor 40.
Sage en peacock zijn al verkocht!