Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Is Equito qua kwaliteit vergelijkbaar met PS en ES?
Daphara schreef:Ze zijn dunner dan de ES/PS dekjes, ik zie ze meer trekken onder het zadel op verschillende foto’s op insta.
Ik vind hun Cinnamon en Oker gele (weet de officiële naam van die niet) heel erg mooi, maar omdat ze dunner zijn durf ik het niet aan. Ook lijken ze minder gevormd op de rug en mijn paard heeft echt een hoge schrift en hoge kont.
Edit: stelde jij ook de vraag over de HH dekjes?
Ik heb ze allemaal verkocht nadat ik eenmaal ES/PS had ontdekt. Ook veel en veel dunner in verhouding.
Lottekuhh_x schreef:Ik moet zeggen dat ik de reverso dekjes van harry's horse er wel goed uit vind zien. Ik heb er eerder een besteld, maar retour gedaan omdat deze te groot was (full op een pony), maar de kwaliteit voelde wel goed aan en vond het wel echt een mooi dekje. Verder kan ik dus helaas geen uitspraak doen over hoe het onder het zadel ligt.
Mylene_vw schreef:Weet iemand hoe de zwarte leren broek van PS valt?
Mylene_vw schreef:Weet iemand hoe de zwarte leren broek van PS valt?
anoukwendy schreef:Goldy ik heb kollekties van 2005 van een ander merk dus 4/5 jaar oud valt wel mee
anoukwendy schreef:Ballard_L schreef:
Wauwik vind het aan de ene kant bizar en aan de andere kant heel gaaf haha
Het is ook wel uit de hand gelopen hoor. Er moet nog een hele hoop weg. Maar aan de andere kant denk ik ook, waarom niet zolang het kan? Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken haha. Maar ik ben het wel met je eens dat het bizar is en echt veel teveel
Daphara schreef:Dat ik moet wachten op het artikel is ook niet erg, wel dat ik er zelf achteraan moet om updates te krijgen. Wat mij vooral stoort aan HypoStore is dat hun beleid over of de ESVIP code het wel of niet doet, zo compleet random lijkt te zijn. Je zou zeggen dat €800 aan besteding in hun webshop in minder dan 6 maanden tijd, genoeg zou moeten zijn om als “VIP-klant” behandeld te worden, maar niet dus.