PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 00:20

Is Equito qua kwaliteit vergelijkbaar met PS en ES?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 00:25

Goldy ik heb kollekties van 2005 van een ander merk dus 4/5 jaar oud valt wel mee :=

HopeDreamer

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 00:52

Ik vind het zo jammer dat de ruffle dekjes niet in jump komen... Vond de Creme toen zo mooi, en de roze al helemaal!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 01:19

Texas02 schreef:
Is Equito qua kwaliteit vergelijkbaar met PS en ES?

Ze zijn dunner dan de ES/PS dekjes, ik zie ze meer trekken onder het zadel op verschillende foto’s op insta.

Ik vind hun Cinnamon en Oker gele (weet de officiële naam van die niet) heel erg mooi, maar omdat ze dunner zijn durf ik het niet aan. Ook lijken ze minder gevormd op de rug en mijn paard heeft echt een hoge schrift en hoge kont.

Edit: stelde jij ook de vraag over de HH dekjes?
Ik heb ze allemaal verkocht nadat ik eenmaal ES/PS had ontdekt. Ook veel en veel dunner in verhouding.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 01:29

Daphara schreef:
Ze zijn dunner dan de ES/PS dekjes, ik zie ze meer trekken onder het zadel op verschillende foto’s op insta.

Ik vind hun Cinnamon en Oker gele (weet de officiële naam van die niet) heel erg mooi, maar omdat ze dunner zijn durf ik het niet aan. Ook lijken ze minder gevormd op de rug en mijn paard heeft echt een hoge schrift en hoge kont.

Edit: stelde jij ook de vraag over de HH dekjes?
Ik heb ze allemaal verkocht nadat ik eenmaal ES/PS had ontdekt. Ook veel en veel dunner in verhouding.

Ja, dat was ik ook, met de HH dekjes :+ Dan moet ik het denk ik toch maar alleen bij ES / PS moet houden.. Ik vind het HH dekje idd ook erg dun, en als de Equito net zo dun is, vraag ik het mij af of ik hem vaak zou gebruiken.. Vooral niet als hij trekt onder het zadel en niet mooi gevormd is op de rug.. Ze hebben best mooie kleuren, maar dan toch maar beter niet! Ik zie het echt wel gebeuren dat het alleen in de kast ligt en ik alleen met de ES / PS rijd..

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 02:15

Ik moet zeggen dat ik de reverso dekjes van harry's horse er wel goed uit vind zien. Ik heb er eerder een besteld, maar retour gedaan omdat deze te groot was (full op een pony), maar de kwaliteit voelde wel goed aan en vond het wel echt een mooi dekje. Verder kan ik dus helaas geen uitspraak doen over hoe het onder het zadel ligt.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 02:36

Lottekuhh_x schreef:
Ik moet zeggen dat ik de reverso dekjes van harry's horse er wel goed uit vind zien. Ik heb er eerder een besteld, maar retour gedaan omdat deze te groot was (full op een pony), maar de kwaliteit voelde wel goed aan en vond het wel echt een mooi dekje. Verder kan ik dus helaas geen uitspraak doen over hoe het onder het zadel ligt.

Ze zien er idd wel goed uit, maar ze zijn zo dun.. Ik weet het niet, ik twijfel nog steeds een beetje :+

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 07:58

Mylene_vw schreef:
Weet iemand hoe de zwarte leren broek van PS valt?

Voor een zandloperfiguur verschrikkelijk in ieder geval. Ik had 10-15 cm broek open staan bij mijn taille, bij mijn heup/bil zat de broek veel te strak en de broek was zo’n 10 cm te kort (ik ben 1.68 met lange benen). Ik heb de vergelijkbare broek bij Decathlon gehaald, die zit super.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 08:12

Echte mannen dragen roze toch?! :D

Ik gebruik ook wel andere dekjes mijn favoriet zijn de eskadron velvet platinum, die heb ik in 4 kleuren en cavaleria toscana die vind ik ook zo sjiek <3 die heb ik in 3 kleuren.
Ps ook 3 kleuren maar daar komt echt wel de roze ruffle bij. Ik heb nog regelmatig spijt dat ik de zwarte niet gelijk heb gekocht. Nu nergens meer te krijgen.
Harry’s horse gebruik ik niet.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 08:14

De equito zijn ook wat dunner, maar trekken hier niet onder het zadel. Denk dat dat ook van het model paard afhangt. Ik vind ze wel fijn.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:03

Ik houd persoonlijk van dunnere dekjes. Eskadron Cotton, bijvoorbeeld.

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:49

maartje_h schreef:
:= de roze ruffle .
Ik liet hem net zien en hij staat nu al op het verlanglijstje :oo

En wauw , die bordeaux , die staat onwijs goed.. :):)

Dankjewel!!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 09:59

Ik gebruik ook geen andere merken, heb dus wel nog een hoop van eskadron maar merk wel dat ik eigenlijk alleen es en ps pak..

Ens kijken of ik vandaag kan rijden, welk dekje word het vandaag? _O- misschien ook de jonkies even longeren als het niet te glad is zonder schoenen/spijkers dus dan moet ik nog 2 kleuren kiezen :=

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 10:43

Toch wel 1 van mijn meest favoriete dekjes is wel van Eskadron, sorry beetje schelden dit hier :P De Glossy Rosewood pad.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 10:57

Ik gebruik ook geen andere merken. M’n dochter heeft nog paar dekjes. En eigenlijk gebruikt ze die nooit.
O ik zie net die golden brass op een vos 8-)

Afbeelding

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:03

Mylene_vw schreef:
Weet iemand hoe de zwarte leren broek van PS valt?

Echt 10x niks :+ Als er een broek uit verhouding is dan is het die.

Er stond bij dat je een maat kleiner moest bestellen dan normaal. Maar dat stond er een keer eerder ook bij en toen was dat niet het geval dus ik had een 34,36 en 38 besteld om te passen. Ik heb normaal 36 dus volgens de tekst moest ik 34 hebben. Nou, daar kwam ik nieteens in _O- Toen begonnen aan de 36 maar leek ook te krap, 38 gepakt en daar kwam ik in maar had overal ruimte over waardoor hij heel flubberig zat en aan de onderkant miste ik 15 cm. Toen in de 36 gewurgd, nogsteeds flink ruimte over aan de bovenkant maar ik kon mn knieën niet buigen. En ik heb echt wel slanke benen :+ Voor mij dus alles retour en ik denk voor veel meer mensen aangezien Ruitergoed ook niet door de voorraad heen komt.

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:15

anoukwendy schreef:
Goldy ik heb kollekties van 2005 van een ander merk dus 4/5 jaar oud valt wel mee :=

Ik heb mijn paard nog maar 5 jaar :D

De okergele van Equito heet ‘Amarello’
Ik vind het op zich wel fijne dekjes, ze hebben dezelfde structuur als m’n kingslanddekje en dat blijft - zelfs met veel wassen - helemaal goed. Wordt ook niet dunner ofzo. Ik heb echter enkel maar met equito’s gereden op mijn bijrijdpaard, dus zoveel ervaring heb ik er niet mee. Ze zien er degelijk uit, maar idd iets dunner dan de ES van said bijrijdpaard

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:12

anoukwendy schreef:
Ballard_L schreef:

Wauw <3 ik vind het aan de ene kant bizar en aan de andere kant heel gaaf haha

Het is ook wel uit de hand gelopen hoor. Er moet nog een hele hoop weg. Maar aan de andere kant denk ik ook, waarom niet zolang het kan? Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken haha. Maar ik ben het wel met je eens dat het bizar is en echt veel teveel

Ik heb jouw foto's even doorgestuurd naar de man met de woorden dat dat de normale collectie van de meeste ruiters is. Kan ie ook niet meer zeuren over mijn hoeveelheid dekjes. }>

Morgen komt mijn bestelling van ES binnen! Zou eigenlijk vandaag zijn, maar is uitgesteld. Kan niet wachten!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:17

Ooooh zag, dat er nog n purple gold in pony spring te koop is . Dat kan natuurlijk ook op mn welsh A . Al vind ik de dressuur dekjes mooier. Spring is net wat kort, dressuur cob net wat groot. Waar blijft de dressuur pony :Y)

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:21

Getup schreef:
Ik houd persoonlijk van dunnere dekjes. Eskadron Cotton, bijvoorbeeld.

Mocht je er nog een paar zoeken. Ik wil van die van mij af haha

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:21

Afbeelding

Voor degene die opzoek waren naar een sapphire? :)

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:23

xsensibel schreef:
[ [url=m/w8JbB0.png]Afbeelding[/url] ]

Voor degene die opzoek waren naar een sapphire? :)

dankje, heb haar gelijk een bericht gestuurd!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:39

Daphara schreef:
Dat ik moet wachten op het artikel is ook niet erg, wel dat ik er zelf achteraan moet om updates te krijgen. Wat mij vooral stoort aan HypoStore is dat hun beleid over of de ESVIP code het wel of niet doet, zo compleet random lijkt te zijn. Je zou zeggen dat €800 aan besteding in hun webshop in minder dan 6 maanden tijd, genoeg zou moeten zijn om als “VIP-klant” behandeld te worden, maar niet dus.

De code is al langere tijd offline. Het is niet dat voor 1 persoon wel is en de andere niet, nee het is er totaal helemaal af voor Equestrian Stockholm. Er zal voorlopig geen kortingen gegeven worden op ES, dus ook de XMAS korting deed het er niet op. Wij wouden het helaas ook niet -O-

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:13

Aaaah ik twijfel over de ruffle roze of de blush...

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 13:32

Pony mocht vandaag met golden olive, was nog nieuw :=
Dekjes zijn wel heel groot op haar
Afbeelding
Afbeelding

Pony met een attitude _O-
Afbeelding

Ben stiekem wel trots op haar, was alweer een tijdje geleden dat ik haar gelongeerd heb en erop ben geklommen. Was mn krukje vergeten maar kon zo opstappen. Best wel trots dus dat ik alles alleen kan doen tot nu toe <3 doe alles natuurlijk rustig aan maar ze doet het echt goed