Hij is wel mooi hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gladijs schreef:Ziet er goed uit met dat kifra pad!!
Even een vraag, ik ben vandaag overvallen door regen terwijl ik er naast liep, dus ghost vet leder met schaapzitting is drijfnat geworden... Heb het gedroogd en een beetje vet op het leer gedaan, maar was dat wel verstandig? Iemand ervaring, tips?
Wellicht Buitenzinnig? Alvast bedankt
Gladijs schreef:Gladijs schreef:Ziet er goed uit met dat kifra pad!!
Even een vraag, ik ben vandaag overvallen door regen terwijl ik er naast liep, dus ghost vet leder met schaapzitting is drijfnat geworden... Heb het gedroogd en een beetje vet op het leer gedaan, maar was dat wel verstandig? Iemand ervaring, tips?
heeft iemand een idee???
Gladijs schreef:Gladijs schreef:Ziet er goed uit met dat kifra pad!!
heeft iemand een idee???
Bliksem schreef:Ik kan niet wachten tot ik een speciaal voor de quilty op maat gemaakte pluispad van Burioni kan kopen
xyzutu2 schreef:Bliksem schreef:Ik kan niet wachten tot ik een speciaal voor de quilty op maat gemaakte pluispad van Burioni kan kopen
Wat leuk! Ik dacht de pluispads geen losse inlages hadden, of is dat ook aangepast?
Ik vind de pluispads erg grappig, maar zou ze nog leuker vinden als ze de Roma/Firenzevorm beter volgden, want anders is het met de Ghost erop een beetje 'pad, waar ga je met dat zadel naartoe'.
ittheclown schreef:Ik vroeg me af, ik had ergens gelezen dat de western ghost de pommel eigenlijk alleen voor de sier erop zit en als je er teveel aankomt hij dan waarschijnlijk kapot gaat. Is dat nog steeds zo ? Zou je hem bijvoorbeeld wel kunnen gebruiken om je leadrope aanvast te binden ? En passen de andere ghost zittingen eigenlijk ook op de western ghost ? Ohh en zou je hem gewoon met engelse riemen kunnen rijden ? Ben ik gewoon nieuwschierig naar want hij is idd zo enorm gaaf.