De ultieme peesbeschermers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FennaK

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:30

Ben nog steeds erg tevreden over de snugboots maar blijf die sluiting niet heel makkelijk vinden.

De Brushing boots was niks toch? Hoe bevallen de Cross Country, heeft iemand hier er deze?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:57

FennaK schreef:
Ben nog steeds erg tevreden over de snugboots maar blijf die sluiting niet heel makkelijk vinden.

De Brushing boots was niks toch? Hoe bevallen de Cross Country, heeft iemand hier er deze?

Ja die heb ik voor crossen, bevallen goed. Maar luchtigheid is lastig te beoordelen omdat ik altijd door het water ga in de training

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 22:42

FennaK schreef:

Ik heb de pro sport mesh. Volgens mij bedoel je daar de meshing mee.
Ik vind ze fantastisch. Gebruik ze elke dag.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 20:37

Hoe bevallen de snug boots tijdens deze warme dagen?
Iemand nog goede ervaringen met andere beschermers de afgelopen warme dagen?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 20:51

meiske1577 schreef:

Bij mij waren de benen echt nat. Maarja dat bijna niet te ontkomen. Onder het zadel en hoofdstel was ze ook nat, ikzelf was ook behoorlijk bezweet. Je ontkomt er bijna niet aan helaas.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 20:58

Zelfs zonder beschermers zijn de benen nat in zo'n hitte... kan niet anders, dus dat vind ik niet echt iets zeggen over de luchtdoorlatendheid...

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 21:21

Dan doe ik iets niet goed want mijn paard zweet echt niet op de onder benen zonder beschermers en vandaag was ze echt zeik nat! Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 21:28

wortelsussie schreef:
Dan doe ik iets niet goed want mijn paard zweet echt niet op de onder benen zonder beschermers en vandaag was ze echt zeik nat! Haha

De mijne zweet ook niet zonder beschermers. Met beschermers en warm weer wel.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 23:28

Hier kwamen de benen ook nat onder de pro sport mesh vandaan. Maar ook ik zweet in alleen bikini nog.
Onder zn zadeldek was t ook wit van t zweet.

Denk dat je er met temperaturen van 27 graden niet aan ontkomt dat ze gaan zweten en als je we stof om heen doet, hoe ademend ook, het toch gaat zweten.

Pluspunt is dat delen nat waren, niet het hele stuk wat bedekt was. Beschermer zelf vond ik ook niet zeiknat.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 01:07

Blijven ze goed zitten, ook als ze bv natter worden nu door het zweten? En komt er nu bv zand tussen, omdat het meer blijft plakken?
Zweten kan je idd niet echt tegenhouden, maar ben benieuwd of ze "comfortabel" blijven met dit weer.

Ik heb zelf de PE beschermers en die waren toch behoorlijk zanderig na mijn les van de week. Meer als anders.

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 07:44

meiske1577 schreef:

Bij mij een zeiknat paard op het lijf en dan onder de beschermers alleen een beetje klam, geeneens bezweet, en dat na een flinke training op Z2/ZZ licht niveau. Ik ben er dus nog steeds super blij mee.

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 07:47

meiske1577 schreef:
Blijven ze goed zitten, ook als ze bv natter worden nu door het zweten? En komt er nu bv zand tussen, omdat het meer blijft plakken?
Zweten kan je idd niet echt tegenhouden, maar ben benieuwd of ze "comfortabel" blijven met dit weer.

Ik heb zelf de PE beschermers en die waren toch behoorlijk zanderig na mijn les van de week. Meer als anders.

Blijven prima zitten, geen zand ertussen oid

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 08:09

Met de PE had ik dat ook, die gingen ook draaien.
Hier geen zand er tussen, niet gedraaid en dat terwijl mijn trainster ze verkeerd om om heeft gedaan :')

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:22

Maandag kwamen de benen van mijn paard zeiknat en warm onder de Veredus carbon gels vandaan.. :\

Dinsdag heb ik een paar Woofwear brushing boots binnen gekregen en ook gelijk uitgetest bij mijn andere paard en ondanks dat er neopreen in zit waren de benen maar een klein beetje warmer bezweet, de pasvorm is ook heel netjes dus tot nu toe ben ik er tevreden over.

Toch weet ik niet in hoeverre de benen echt koel kunnen blijven met dit weer.

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:34

Bij mij waren de benen toch wel aardig nat dinsdag na mijn les met de Snug boots

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 11:28

Jotoma schreef:
Hier geen zand er tussen, niet gedraaid en dat terwijl mijn trainster ze verkeerd om om heeft gedaan :')

De PE blijven gelukkig wel goed zitten, maar dat zand lijkt me toch niet zo lekker. Normaal heb ik dat minder, maar nu met dit warme weer en iets te enthousiast natgespoten bak was het echt behoorlijk....

De snug boots lijken me met dit weer wel lekker zacht blijven ondanks het zweten :)

Zijn er al mensen die de speciale achterbeen beschermers hebben? Die kunnen geloof ik alleen bij lemieux zelf besteld worden?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 11:35

meiske1577 schreef:
Jotoma schreef:

De PE blijven gelukkig wel goed zitten, maar dat zand lijkt me toch niet zo lekker. Normaal heb ik dat minder, maar nu met dit warme weer en iets te enthousiast natgespoten bak was het echt behoorlijk....

De snug boots lijken me met dit weer wel lekker zacht blijven ondanks het zweten :)

Zijn er al mensen die de speciale achterbeen beschermers hebben? Die kunnen geloof ik alleen bij lemieux zelf besteld worden?

Ik heb ze besteld via de winkel, maar zij bestelt ze dan inderdaad rechtstreeks bij LeMieux

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 15:04

De snugboots kwamen eerst alleen in een uitvoering. Voor en achter waren t zelfde. Ik heb voor achter een maat groter dan de voorbenen.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 15:17

Ik heb de voor L en de achter L. Die achter zijn duidelijk wijder. Deed ze laatst per ongeluk om een voorbeen, maar dat was veel te wijd :-D

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 07:30

En waar heb jij ze besteld Willemijn?

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 07:52

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 08:00

Dank je! Hoe is de verzending bij jou verlopen?

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 08:23

hier ook nog erg blij met de le vieux snug boots. Afgelopen zondag meegereden in de les, paard nat van het zweet en de pezen wel warm maar niet te en ook niet bezweet. De sluiting van de snugboots blijft wel een handigheidje..

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 09:11

Had het hele spul binnen 3 dagen

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 09:27

Dat is snel! Ik had m'n cross beschermers ook snel vorig jaar.

De sluiting vind ik ideaal maar had hiervoor al veredus met klipjes dus ben er al aan gewend. Heb je moeite met vast doen of losmaken? Voor los kan je de lipjes wat naar voren trekken, dan gaan ze makkelijker.