Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FennaK schreef:Ben nog steeds erg tevreden over de snugboots maar blijf die sluiting niet heel makkelijk vinden.
De Brushing boots was niks toch? Hoe bevallen de Cross Country, heeft iemand hier er deze?
FennaK schreef:Ben nog steeds erg tevreden over de snugboots maar blijf die sluiting niet heel makkelijk vinden.
De Brushing boots was niks toch? Hoe bevallen de Cross Country, heeft iemand hier er deze?
meiske1577 schreef:Hoe bevallen de snug boots tijdens deze warme dagen?
Iemand nog goede ervaringen met andere beschermers de afgelopen warme dagen?
meiske1577 schreef:Hoe bevallen de snug boots tijdens deze warme dagen?
Iemand nog goede ervaringen met andere beschermers de afgelopen warme dagen?
meiske1577 schreef:Blijven ze goed zitten, ook als ze bv natter worden nu door het zweten? En komt er nu bv zand tussen, omdat het meer blijft plakken?
Zweten kan je idd niet echt tegenhouden, maar ben benieuwd of ze "comfortabel" blijven met dit weer.
Ik heb zelf de PE beschermers en die waren toch behoorlijk zanderig na mijn les van de week. Meer als anders.
Jotoma schreef:Met de PE had ik dat ook, die gingen ook draaien.
Hier geen zand er tussen, niet gedraaid en dat terwijl mijn trainster ze verkeerd om om heeft gedaan
meiske1577 schreef:Jotoma schreef:Met de PE had ik dat ook, die gingen ook draaien.
Hier geen zand er tussen, niet gedraaid en dat terwijl mijn trainster ze verkeerd om om heeft gedaan
De PE blijven gelukkig wel goed zitten, maar dat zand lijkt me toch niet zo lekker. Normaal heb ik dat minder, maar nu met dit warme weer en iets te enthousiast natgespoten bak was het echt behoorlijk....
De snug boots lijken me met dit weer wel lekker zacht blijven ondanks het zweten![]()
Zijn er al mensen die de speciale achterbeen beschermers hebben? Die kunnen geloof ik alleen bij lemieux zelf besteld worden?