Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In dit geval klinkt een soepeler boomloze als een strak plan. In elk geval dat zadel niet meer gebruiken!!
Dan heb ik dat niet verkeerd gezien - er zit een hele deuk in zijn profiel en dan nog van die lieve zachte ogen. Kusjederop!

De postbode zat te zeuren dat ze me niet konden vinden (was achter bij paard) en dat ze al de hele tijd met dat pakket aan het zeulen waren. Hij was zich flink aan het aanstellen, want het pakketje was hartstikke licht (helemaal voor wat er in zat).

Wubwub schreef:Zakt de ghost trouwens nog wat in n.a.v. regelmatig gebruik?
Ik heb hem vandaag pas een 2e keer gebruikt dus nog geen verschil natuurlijk. Al begint het leer wel ietswat te 'leven', prachtig
Pakket was zeker niet zwaar, tilde hem met gemak het postkantoor in. En anders laat je hem toch in de bus staan en ga je zoeken? Haha.
en warmer. Maar ik vind zelf mijn eigen Quilty toch het aller fijnste maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Het is zo fijn dat er zoveel keus is bij Ghost, voor ieder wat wils