[HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 18:29

dorientjuh schreef:
Marcella schreef:
1 Boomloze pad en dan nog een halfpad met diverse sjabrakken. En dan heb ik voor bijzondere situaties nog diverse inlages liggen en dan ook nog eens bijna alle maten pommels. :+

En doe je dan als je met die halfpad rijdt, doe je dan eerst de halfpad, dan een sjabrak erover en dan het zadel erop?

Ja lijk me wel anders heb je volgens mij weinig aan je halfpad. :+

Wil tezijnertijd skyriding ook laten komen alleen dan met de westernmodellen op te testen. :j

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 18:33

hebben die ook western?
*gaat meteen even op site kijken*

ps is er iemand in de omgeving helmond / eindhoven met een london?
ik zou die graag eens willen uit proberen

edit: prijzen gezien, even te pittig voor nu

Saul

Re: Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 18:45

Nee helaas.
Ik heb wel een Arizona maar geen London.

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 18:46

Vorige week toch maar weer een trekker pro endurance zadel gekocht :o
Tot nu toe erg blij mee :D

Afbeelding

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 18:47

Staat m goed!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:24

Ik heb net het neopreen van mn S&B singel afgehaald om m in de wasmachine te gooien, en ik schrok behoorlijk van wat ik onder het neopreen aantrof. Geen wonder dat Amando zo heftig op de singel reageerde.

Met neopreen:
Afbeelding

Zonder neopreen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

suuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:27

@pmarena mijn paard heeft tot nu toe nog niet op de bobbels gereageerd. Maar mijn paard is jong we rijden nu nog niet zo intensief. De bobbels kan ik nog terug duwen maar ik hou het in de gaten. Anders laat ik wel wat horen heb het toen via jouw site besteld.

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:38

Tyrcanol schreef:
Nee helaas.

maat 1 of 2?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:18

Nou dat gaat lekker zeg met die S & B singel.... -O-

Ik heb vanmiddag een berichtje er uit gedaan naar de wederverkopers dat ze alle singels met bobbels gewoon terug kunnen nemen en de betaling ervoor terug kunnen storten, dat krijgt iedereen dan van mij vergoed en ik "vecht" het verder wel uit met Barefoot.

Heb van verschillende wederverkopers reacties terug gehad, die zijn ook erg verbaasd want gebruiken de singels zelf ook (sommige vrij intensief en ook op meerdere paarden) en hebben nergens last van.

Ik heb via mail verder ook nog geen enkele klacht ontvangen, alleen hier op Bokt...

Ben in gesprek geweest met de bazin van Barefoot erover, die wil graag een aantal singels van me terug ontvangen zodat ze het daar kan bespreken met de productie en ze een oplossing kunnen gaan zoeken want dit is niet tof natuurlijk -O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:30

quibje schreef:
Tyrcanol schreef:
Nee helaas.

maat 1 of 2?

0 :o

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:32

Iedereen mag mijn London testen, maar die ligt in Deventer :P

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:44

pmarena schreef:
Nou dat gaat lekker zeg met die S & B singel.... -O-

Ik heb vanmiddag een berichtje er uit gedaan naar de wederverkopers dat ze alle singels met bobbels gewoon terug kunnen nemen en de betaling ervoor terug kunnen storten, dat krijgt iedereen dan van mij vergoed en ik "vecht" het verder wel uit met Barefoot.

Heb van verschillende wederverkopers reacties terug gehad, die zijn ook erg verbaasd want gebruiken de singels zelf ook (sommige vrij intensief en ook op meerdere paarden) en hebben nergens last van.

Ik heb via mail verder ook nog geen enkele klacht ontvangen, alleen hier op Bokt...

Ben in gesprek geweest met de bazin van Barefoot erover, die wil graag een aantal singels van me terug ontvangen zodat ze het daar kan bespreken met de productie en ze een oplossing kunnen gaan zoeken want dit is niet tof natuurlijk -O-

Wil even zeggen dat ik het super vind hoe jij het probleem oppakt! +:)+
Ga morgen ook even kijken hoe de mijne er uitziet onder het neopreen.
Vandaag nog even gekeken, ik kan de bobbels aan de boven en onderkant nog wel terugdrukken.

Hoe vaak raad jij aan zo'n singel te wassen? Wellicht verhelpt dat het probleem ook wel iets hoor.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:47

Jee SuperLiesje, dat ziet er inderdaad niet fijn uit! Vind inderdaad ook dat pmarena erg goed reageert +:)+

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:49

Ook van mij complimenten!! :)

Ik heb de singel gewassen, en het is wel beter geworden, maar de bobbels zijn er niet helemaal uit en worden bij het opdrogen weer wat duidelijker, hoewel minder erg als voor het wassen :) ik zal morge of zondag even contact zoeken met equixanthos, daar komt ie vandaan :) ik begrijp er zelf ook niks van, heb geen rare dingen met de singel gedaan en haal hem na elk gebruik helemaal los van het zadel.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:57

Bedankt, altijd fijn om wat waardering te krijgen, maar ik baal er natuurlijk wel van dat jullie nu problemen hebben met je singels...super zonde want het zijn zulke fijne dingen :(:)

SuperLiesje: Kan het zijn dat bij jouw singel de binnenwaartse elastieken "gewoonweg" los zijn geschoten vanuit de uiteindes van de singel, en daardoor nu "ontspannen" rondbobbelen tussen de andere elastieken in die nog wel strak staan?

Zo ziet het er uit namelijk -O-

Ik heb hier toevallig een paar dagen geleden zo'n zelfde teruggekregen namelijk en daar werd ik al niet vrolijk van, maar hoopte dat het 1 pech-gevalletje was :=
Laatst bijgewerkt door pmarena op 18-10-13 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:58

Nou toch overstag. Ga volgende week mijn Barefoot Arizona ophalen. :D
Laatst bijgewerkt door Lous op 18-10-13 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:59

Lous: leuk! Wat voor 1 en waarom overstag, heb je er 1 kunnen proberen van iemand? :)

Hopelijk ga je er wel veel plezier van hebben :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:02

Ik wil weer gewoon kunnen rijden. Rijd nu zonder zadel, maar dat is op den duur natuurlijk ook niet goed voor het ruggetje van mijn paardje en mijn kontje. Al zit mijn bolletje natuurlijk als een huis. :)
Het zadel ziet er confortabel uit. Mocht het niet bevallen, kan het altijd nog de verkoop in.
Nou hopen dat mijn huidige zadel snel word verkocht, heb het geld hard nodig.

Ik heb er dus geen uit kunnen proberen. Niemand op stal die er eentje heeft. En deze die ik kan overnemen heeft de grootste twee forken erbij, dus daar ben ik ook zeer blij mee.

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:09

pmarena, topwijf ben je

lous, ik zit in beek en donk en je had de mijne gerust mogen proberen, mag nu nog

deventer is jammer genoeg te ver

en o gaat te klein zijn hahahaha

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:11

Bedankt, maar ga hem van de week al halen ;)

suuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:53

Top van je pmarena. Heel fijn dat je een probleem echt meteen serieus neemt en ook voor een oplossing zoekt.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 11:00

Je pakt het goed op, Pmarena! Ik heb nog niet onder het neopreen gekeken, maar die singel die ik hier voorbij zag komen, was wel ernstig uitgelubberd. Kwaliteitsprobleem van het materiaal?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 13:59

Geen idee, de bazin van Barefoot snapt er ook niks van want het zou gewoon hetzelfde materiaal moeten zijn als de Westip / FRA singels. Ze heeft dit nog niet gezien, daarom wil ze graag dat ik een paar singels verzamel zodat ze daar eens rond de tafel kunnen gaan zitten met de productie-afdeling over oorzaken en oplossingen.

Omdat er toch op alle verkochte singels maar heel weinig nu dit probleem hebben (gerapporteerd) is het de vraag in hoeverre de hele singel niet deugt of dat het een deel van de singels is die zo raar (kunnen) vervormen.

Deze ervaringen hier op Bokt is het enige negatieve dat we er zover over hebben gehoord dus dat is nog heel erg recent, we moeten nog uitzoeken wat hier fout gaat :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 14:01

Nou, die kun je in je zak steken pmarena! :D Je weet natuurlijk niet of de rest van de singels wel goed is. Het is een probleem waar ik zelf niet terug mee zou gaan, omdat het een verschijnsel is dat je vaak ziet bij elastiek, vaak als het teveel wordt uitgerekt zodat een deel van het elastiek knapt of slapper wordt. Ik zie het ook altijd bij die elastieken stukjes aan uiteinden van singels.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 14:02

Ik heb mijn singel meegenomen naar huis. Net als Superliesje ook allemaal bobbels onder het neopreen :(
Wel hebben wij 'm rond dezelfde tijd gekocht dus wellicht is het een productiefout van een bepaalde levering?