Andersom kun je een ander wellicht ook weleens een vriendendienstje bewijzen, toch ? Zou daar niet zo'n probleem mee hebben, dat is toch juist het fijne van een pensionstalling ?
Tja..... je moet natuurlijk wel.creatief zijn als je mogelijkheden beperkt zijn. En een ander om hulp vragen is niet erg hoor. Diegene kan dan ja of nee zeggen.
Ik heb een klein vraagje, weten jullie een webshop of een winkel(liefst in belgie) waar je onderleggers kan kopen voor onder een barefoot lexington? dus waar ruimte voorzien is voor inlages.
Leuk allemaal hoor! Ik blijf genieten van de foto's Ik heb toch een zwak gekregen voor de barefoot arizona.. Ga toch maar sparen voor een tweedehandsje
Helene83
Geplaatst: 10-04-14 11:54
Eindelijk foto's van mijn cheyenne waar ik op zit.. hij ligt niet op het paard waar ik het meest op rijd, maar dan zien jullie een beetje hoe het op de Belzen ligt waar ik op rij. Heb hem al in een ander topic voorbij laten komen.. maar wil jullie het ook niet ontzeggen.. al zullen er veel dezelfde zijn..
Op de paarden valt het zadel een beetje klein uit, als ik het vergelijk bij anderen en met mijn lange benen lijkt het ook al snel meer een western model dan een veelzijdigheidszadel
Maar ik ben er super blij mee, vooral omdat het op meerdere paarden goed moet kunnen liggen.. en het zit heerlijk..
Wanneer ik het niet vergeet zal ik ook eens foto's plaatsen van het zadel op het paard waar ik het meest op rijdt.
Haha klopt, die ene beugel zit er niet goed aan.. De andere wel. Moet 'm nog steeds even anders doen maar de beugelriemen gingen er nogal moeilijk doorheen dus kijk er een beetje tegenop
Thanks! Enne Marcella, hij zit heerlijk Lekker zacht!
Marcella
Geplaatst: 13-04-14 10:47
Heb wel een idee door de gelzitting van mijn westernzadel en dan nodigt heel erg uit om niet meer af te stijgen, maar gewoon heerlijk te blijven zitten.
Ik vind dat alle boomloos zadels en zo heerlijk zittend uitzien! Zijn er toevallig ook mensen die met rijden een zadel met boom gebruiken en voor een bosrit een boomloos zadel?
Ja ik een periode, maar nu wel weer volledig terug op boomloos (Barefoot Cheyenne en een Hidalgo Milwaukee).
DubbelFun
Geplaatst: 13-04-14 11:42
Valerieex schreef:
Ik vind dat alle boomloos zadels en zo heerlijk zittend uitzien! Zijn er toevallig ook mensen die met rijden een zadel met boom gebruiken en voor een bosrit een boomloos zadel?
Soms rij ik met een semi-boomloos zadel buiten, maar dat zijn dan testritjes. Als ik op buitenrit ga gebruik ik nog wel eens de Hidalgo Valencia ll, maar pak vaak toch mijn boomzadel (ben beetje verwend met mijn strada)