Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kel2004 schreef:Vraagje, afgelopen week zijn allebei mijn singelstoten gebrokenPaard ging af als een raket, maakte zich zo bol en pats, allebei gebroken. Vervolgens was hij natuurlijk in paniek van die klapperende singel die nog aan een kant vast zat
Ik ben goed hard gelanceerd hahaha. Gelukkig geen 'pijn' gedaan, beetje stijf en beetje hoofdpijn.
Maar nu is mijn volgende vraag, waar ga ik klagen/regelen/kijken wat de mogelijkheden zijn? Ik heb mijn zadel aangeschaft via Kerry Sharp en die heb ik dan ook een mailtje gestuurd, maar ik wil graag even weten wat jullie zouden doen?
Ik maak mn zadel eens in de maand (gemiddeld) schoon, dus ze waren niet uitgedroogd ofzo. Zadel is ook pas 3 jaar oud (nog niet eens, eerder 2) Ze zijn ook geknapt bij gaatjes die niet zo vaak gebruikt zijn
Elco schreef:Kel2004 schreef:Vraagje, afgelopen week zijn allebei mijn singelstoten gebrokenPaard ging af als een raket, maakte zich zo bol en pats, allebei gebroken. Vervolgens was hij natuurlijk in paniek van die klapperende singel die nog aan een kant vast zat
Ik ben goed hard gelanceerd hahaha. Gelukkig geen 'pijn' gedaan, beetje stijf en beetje hoofdpijn.
Maar nu is mijn volgende vraag, waar ga ik klagen/regelen/kijken wat de mogelijkheden zijn? Ik heb mijn zadel aangeschaft via Kerry Sharp en die heb ik dan ook een mailtje gestuurd, maar ik wil graag even weten wat jullie zouden doen?
Ik maak mn zadel eens in de maand (gemiddeld) schoon, dus ze waren niet uitgedroogd ofzo. Zadel is ook pas 3 jaar oud (nog niet eens, eerder 2) Ze zijn ook geknapt bij gaatjes die niet zo vaak gebruikt zijn
Dit heb ik ook gehad, en dat kan dus gebeuren met alle singelstoten nieuw of al enige jaren in gebruik..
Singelstoten zijn daar niet tegen bestand, helaas..Mij kostte het voor 2 nieuwe singelstoten 80 euro..
Kel2004 schreef:Volgende vraag da, hoe kom ik aan twee nieuwe singelstoten en door wie laat ik ze weer aanzetten?