wow zadel echt zo "WOW"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: wow zadel echt zo "WOW"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:36

geen fotos???? klinkt allemaal wel goed snoevie

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:39

haha nee geen foto's niet aan gedacht eerlijk gezegd.
ik heb er erg veel zin in,en het zat zo fijn,ik wou dat ik het eerder had gehad

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:43

ja dat zei ik ook direct snoevie

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:43

Leanevb schreef:
Kasper heeft jou wow-zadel er ook een kleurtje inzitten? Die van mij heeft namelijk een bruin randje...maar heb nog niets gehoord over mijn zadel:( terwijl ik hem al in de 2e week van november heb besteld...Kan echt niet meer wachten!

Ik heb gewoon een heel saai donker bruin zadel besteld :D

Maar zoals ik al zei is het nog niet 100% zeker dat het deze week op de post gaat.
Ik ga heel hard duimen draaien van wel. Idd eindelijk weer rijden dan

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:46

Saaaiiii :D

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:03

Inderdaad saai hoor.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:26

saai :=

heb trouwens nog wat in je topic geplaatst soraya

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 10:14

Seven schreef:
saai :=

heb trouwens nog wat in je topic geplaatst soraya

Ja, had ik gezien.
Baal er zo van dat de gene die je pb-en dat ze een hoofdstel voor je kunnen maken, maar vervolgens niet meer reageren op berichten die je terugstuurd.
Geen goeie reclame voor je bedrijf.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:12

Haha ik ben dan wel heel saai met mijn saaie bruine zadel, maar ik kan wel lekker sneller rijden op mijn nieuwe zadel dan jullie ;-)

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:19

haha zou dat in de kleur zitten kaspar???
Ik heb wel de standaard kleuren maar wel bruin met randje nutmeg. Volgens mij na even gebruiken ook saai omdat je dan het kleur verschil bijna niet meer ziet. Ben wel benieuwd als je randje besteld wat ze met je wrong doen, zit die bj het zadel of randje?? Heb daar namelijk helemaal niks overgezegd!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:42

mij heft ze gevraagd wat ik met de wrong wou omdat deze anders ook zwart zou worden en dat wou ik niet, ja helaas een gemiste kans soraya

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:08

Nou Zoefff ik weet zeker dat het in de kleur zit haha. Of ik heb gewoon ook eens een keer heel erg veel geluk.

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:19

Ik kwam net bij degene die al zou komen voor een nieuw zadel een tweedehands wow tegen. Helemaal hoe ik hem zou willen (gewoon zwart, 18 inch, dikke wrongen, van die v's op de bladen). Ik heb haar meteen even gebeld en ik ga hem vanavond halen om te passen!

Weet iemand wat er eventueel aangepast zal moeten worden mocht hij echt niet passen?? De boom lijkt me logisch, maar mocht hij echt niet passen, wat moet er dan nog meer aangepast worden? Sowieso moeten de luchtkamers natuurlijk aangepast worden aan de rug van mijn paard, maar dat moet sowieso. Maar verder zou ik toch geen nieuwe onderdelen, behalve de boom, hoeven te kopen om hem passend te krijgen? Ik ben niet zo in de wow zadels thuis :o maar een vriendin van me heeft er een en het rijdt wel fijn! Het idee erachter klinkt voor mij ook super in de oren, dus daarom wil ik dit zadel proberen, en kijken of het past.

Omdat het zadel een absoluut buitenkansje is, en ik weet dat er bij de meeste WoW dealers ellenlange wachtrijen zijn, is dit voor mij zomaar even een vraag. Degene bij wie ik het zadel koop is een ervaren zadelpasser en verkoopt geen rommel. Ik heb pas een fysiotherapeute laten komen en zij raadde me ook aan om een ander zadel bij haar te kopen. Helaas heb ik geen wow centjes, maar nu voor een tweedehands dus wel. Ik kan helaas niet eerst weken wachten tot er een fitter kan komen, dan is het zadel waarschijnlijk al verkocht.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:25

@ Wijnanda, de 2de handse WOW koop je bij een wow fitter?? Die kan nl bij de pas sessie gelijk zien(althans behoren ze te zien) of het zadel passend te maken is op je paard.
Ik had ook een 2de handse aangeschaft en deze bleek helaas niet passend te krijgen op mijn paard.

Heb je bericht nogmaals gelezen, de verkoper is geen WOW fitter.
Het kan dus een dure grap worden als er andere kussen onder moeten. Kussens kosten ongeveer €600,00 en als de zitting niet goed is kost +/- € 1000,00. Het kan dus een dure gok zijn.
Laatst bijgewerkt door steinstein op 12-01-11 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:27

Leuk hoor.wijnanda ,welke passer komt bij jou?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:29

zorg als je voor een tweedehands gaat dat je precies weet wat er op je paard moet wijnanda, er kan zoveel,dat t gelukje van de tweedehands wel heel toevallig is...doordat er zo een grote aanpassingsmogelijkheid is welke kussens, een curved of flat tree met tab of zonder tab met of zonder stiklijn en ga maar door. het is niet alleen de inchmaat en frontplate. en om het dan simpel te houden..alles heeft ook nog s invloed opelkaar. dus de vorm van je kussens en je zitting en de diepte van je zitting helpen elkaar . een extra diep zit zal met een flat tree minder diep zijn als met een curved tree.
mijn raad: laat een wow fitter komen en laat een maatadvies maken en ga dan pas naar een tweedehands zoeken

ah ,lees nu dat t een wowfitter is,nou dan veel succes *D

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:33

Het probleem nu is dat dit zomaar ineens op mijn pad komt. Ik heb een aantal keren op de wow zadels van twee vriendinnen gereden. DIt zadel is precies hetzelfde als die van hen. Bij de een was het alleen een 17 inch en de ander een 18. De 18 zat voor mij beter en het zadel dat nu op mijn pad is gekomen is precies hetzelfde als die van hen.

Er moet een fitter zijn die eventueel binnen een week langs zou kunnen komen. Langer kan ik het zadel niet vasthouden ben ik bang. Ik woon in de omgeving van Gorinchem. Iemand een idee?

Bedankt voor jullie antwoorden alvast!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:34

Wijnanda schreef:
Het probleem nu is dat dit zomaar ineens op mijn pad komt. Ik heb een aantal keren op de wow zadels van twee vriendinnen gereden. DIt zadel is precies hetzelfde als die van hen. Bij de een was het alleen een 17 inch en de ander een 18. De 18 zat voor mij beter en het zadel dat nu op mijn pad is gekomen is precies hetzelfde als die van hen.

Er moet een fitter zijn die eventueel binnen een week langs zou kunnen komen. Langer kan ik het zadel niet vasthouden ben ik bang. Ik woon in de omgeving van Gorinchem. Iemand een idee?

Bedankt voor jullie antwoorden alvast!

Heb je dit zadel gezien bij het zadelhuis in ALMKERK??
Want dat is geen 18 inch maar een 17 inch (Fit 1)

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:36

Echt? Tegen mij zei ze namelijk dat het een 18 inch was!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:37

je moet even bij ene kerry kijken hij is engels geloof ik en ook in die regio bij een kennisje van me geweest. hij staat wel op de site van wow

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:40

Wijnanda schreef:

Ik heb een foto van dit zadel en daar zit een label onder en daar staat duidelijk fit 1 op.
iemand die ik ken is daar ook geweest en die gaf ook aan dat er fit 1 op staat.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:42

er is wat verwarring over je post wijnand, als het geen wow fittter is zal ik eerst die er bij halen die kan je precies vertellen wat je paard nodig heeft en dan weet je direct of het 2de hands zadel wel of niet gaat passen.
edit ik zie dat er weer gepost is :D

een rare zaak dat het zadel voor 2 wordt aangeboden maar 1 is

Nikka

knollentuin schreef:
je moet even bij ene kerry kijken hij is engels geloof ik en ook in die regio bij een kennisje van me geweest. hij staat wel op de site van wow

Kerry Sharp is altijd heel snel bereid om je te helpen, dat is een goede.

http://www.kerry-sharp.nl/therapeut%20K ... 0paard.htm
Laatst bijgewerkt door Nikka op 12-01-11 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Wijnanda

Dat zou wel ontzettend balen zijn, dan gaat het voor mij sowieso al over. Naja, ik ga vanavond sowieso even kijken, dan zie ik het wel! Ik moet sowieso een 18 inch hebben, dus een 17 zou ik niet eens kopen. Het zou jammer zijn, maar niet anders. Daarom dacht ik, ik zal eens even wat rondvragen op bokt, voordat ik een zadel koop wat niet aan te passen is. Bedankt alvast!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:43

Wijnanda schreef:

Maar weet je ook of je paard kussen met tab of zonder tab nodig heeft of een stichline.
Ik heb die gok gewacht en heb toen ook voor een leuk bedrag een wow gekocht die achteraf niet passend te maken was. Ik waag die gok niet meer (nu misschien wel omdat ik weet wat mijn paard nodig heeft, maar dat komt omdat er een wow fitter bij geweest is)