Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laura_estee schreef:Gisteren op Horse Event de Loires even in het echt gezien en ik had ook wat hierboven al vaker gezegd is: dekje voelt veel dunner dan de vorige Loires, vierkanten veel groter en inderdaad vierkant van vorm (al koop ik altijd springversie en die is wel rond). Op deze manier geen Loires meer voor mij.
Had laatst ook een suede cc Spruce binnen gekregen, alleen de afwerking van het grijze randje vind ik zo lelijk... Dus die gaat weer retourAls het zo blijft, dan is dit denk ik ook het einde van mijn LeMieux verzameling
laura_estee schreef:Ligt nog niet geheel los, maar de stiksels laten wel al los/zijn niet goed vastgemaakt. Ging mij voornamelijk om dat lelijke randje in dat grijze randje zelf. Ik snap dat je zo'n randje houdt, maar probeer dat dan op een plek te doen waar die niet zo opvalt... Zit bij dit dekje op zo'n 5 a 10cm vanaf bovenkant dekje naar beneden (zijkant achterkant zeg maar)
laura_estee schreef:Ligt nog niet geheel los, maar de stiksels laten wel al los/zijn niet goed vastgemaakt. Ging mij voornamelijk om dat lelijke randje in dat grijze randje zelf. Ik snap dat je zo'n randje houdt, maar probeer dat dan op een plek te doen waar die niet zo opvalt... Zit bij dit dekje op zo'n 5 a 10cm vanaf bovenkant dekje naar beneden (zijkant achterkant zeg maar)
kimmie1 schreef:laura_estee schreef:Ligt nog niet geheel los, maar de stiksels laten wel al los/zijn niet goed vastgemaakt. Ging mij voornamelijk om dat lelijke randje in dat grijze randje zelf. Ik snap dat je zo'n randje houdt, maar probeer dat dan op een plek te doen waar die niet zo opvalt... Zit bij dit dekje op zo'n 5 a 10cm vanaf bovenkant dekje naar beneden (zijkant achterkant zeg maar)
Klopt dit viel mij ook meteen op en dacht al waarom hebben ze dit niet minder opvallend bovenop gedaan...