Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 19:09

Waidida schreef:
Maddy_Paola schreef:
[ [url=m/xTJ6cV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blokjes zijn veel groter, vind het maar niks

Nu is mijn mening omgekeerd, vond vroeger de loires mooier, nu de suedes door het nieuwe patroontje, alleen de rand is niet mijn ding. De loires zijn nu echt veel minder mooi

Hier ook! Alleen vind ik de rand wel mooi. :+

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:33

Noisy schreef:
Ik kreeg vandaag de nieuwe catalogus van Krämer binnen. De koper en golden mango lijken wel wat op de orchid en Dijon. Of het in het echt ook zo is duurt ik niet te zeggen maar zo in het blad wel

[ [url=m/agXJ6k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan in ieder geval zeggen dat de gele niet matcht, deze matcht denk eerder met de gouden lijn van eskadron of de mosterd van kentucky. Dijon is een heel speciaal kleurtje

xRoossie95

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:35

Vandaag voor het eerst met de oak gereden <3 Afbeelding
Afbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:14

Maddy_Paola schreef:
Kan in ieder geval zeggen dat de gele niet matcht, deze matcht denk eerder met de gouden lijn van eskadron of de mosterd van kentucky. Dijon is een heel speciaal kleurtje

Ik heb zelf de Dijon loire en zo op het eerste gezicht leek het wel in de buurt te komen. Ik zal ze morgen eens bij elkaar houden.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:29

Is we iemand die de mist suede heeft op een donker bruine? Twijfel of ik hem te flets vind

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 12:44

Lotte en Branden, dankjewel.

Het pakketje is net bezorgd. Dinsdag mag het er op want dan ga ik sowieso rijden. Oké, mits het droog is.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 17:15

Ik was vandaag in de Epplejeck, maar de nieuwe dekjes liggen er nog steeds niet -O-
De baselayers zijn er wel al, maar die wijken qua kleuren toch vaak (net) wat af. Ik moet zeggen dat ik van deze kleuren ook niet echt wild werd :x
Ik heb de kleuren op de foto geprobeerd te krijgen, maar dat lukte niet echt goed. Op deze foto lijken ze er nog het meeste op.
We wachten dus nog maar even geduldig op de dekjes :')

Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 17:32

Jammer dat de ej ze nog niet heeft! Ik heb de dekjes al wel gezien en zo op de foto lijken de baselayers er totaal niet op :')

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 18:05

De ‘atlantic’ baselayer is zo op zichzelf wel een mooie kleur. Als e prijs nou ook leuk was :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 05:52

Figo88 schreef:
Ik was vandaag in de Epplejeck, maar de nieuwe dekjes liggen er nog steeds niet -O-
De baselayers zijn er wel al, maar die wijken qua kleuren toch vaak (net) wat af. Ik moet zeggen dat ik van deze kleuren ook niet echt wild werd :x
Ik heb de kleuren op de foto geprobeerd te krijgen, maar dat lukte niet echt goed. Op deze foto lijken ze er nog het meeste op.

[ [url=m/hYY3Mn.jpg]Afbeelding[/url] ]

De baselayers van de foto vind ik ook echt niet op de dekjes in het echt lijken. Bij ons waren de baselayers vrijdag nog niet binnen, hopelijk maandag.

Ik ben er ook al achter dat de Orchid perfect matcht bij de kleur Terra van QHP.
Afbeelding

Zelf ben ik wel fan van het randje. Ik matche de Fig en Musk ook altijd bij elkaar dus vind die opties fijn.

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 16:05

Mocht iemand een dagje Engeland op de planning hebben staan :Y)

Afbeelding

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 21:57

Het is inmiddels eind augustus geweest.. Iemand al enig inzicht wanneer de dekjes bij de EJ te bewonderen zijn? :o

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 22:06

Op de website staan ze ook nog als “binnenkort”. Ik ben ook benieuwd wanneer ze daadwerkelijk komen. Deze wil ik echt in persoon bekijken om te oordelen wat ik er nu precies van vind

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 22:31

Ik zal het in de gaten houden, ik werk op hoofdkantoor van ej. Er is alleen zoveel wintercollectie binnen gekomen (van alle merken) dat het nogal vol staat. Maar zag vandaag dozen van Lemieux klaar staan voor uitpakken dus hoop deze week!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 22:45

Kijk, dat klinkt hoopvol!

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 17:08

Ik heb hier uiteindelijk toch de wisteria poetstas aangeschaft, want ik heb natuurlijk nog geen poetstas :+ En nog een shirtje, maar die is dus gewoon echt een 1 op 1 match met de poetstas := Al lijkt het net iets anders op de foto.

Afbeelding

Ik heb hem ook naast het wisteria loire dekje gelegd, maar de foto daarvan geeft echt een heel groot verschil weer. Die in persoon helemaal niet zo is :(

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 18:04

Vanmorgen vroeg een heerlijk rondje bos gedaan met de musk suède :D echt een hele leuke kleur! Gelijk een foto voor de kleurencollectie <3

Fotocollectie haflinger:
Musk suede

Afbeelding

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 18:47

Afbeelding

Hier vandaag ook de Wisteria op gehad <3

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 20:24

Irisjuliax schreef:
Vanmorgen vroeg een heerlijk rondje bos gedaan met de musk suède :D echt een hele leuke kleur! Gelijk een foto voor de kleurencollectie <3

Fotocollectie haflinger:
Musk suede

[ [url=m/6ZZgws.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat mooi! Maar is dit niet de Wisteria? O:)

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 20:52

Figo88 schreef:
Irisjuliax schreef:

Fotocollectie haflinger:
Musk suede

[ [url=m/6ZZgws.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat mooi! Maar is dit niet de Wisteria? O:)

Wisteria heeft een donker lijntje bij de bies toch? Zie ik op deze foto niet

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:05

Flubberboot schreef:
Wisteria heeft een donker lijntje bij de bies toch? Zie ik op deze foto niet

Ik zie dat donkere lijntje juist wel en de Musk is echt wel een andere kleur (of de foto moet enorm afwijken) :j

Wisteria:

Afbeelding

Musk:

Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:08

Plop1997 schreef:
Figo88 schreef:

De baselayers van de foto vind ik ook echt niet op de dekjes in het echt lijken. Bij ons waren de baselayers vrijdag nog niet binnen, hopelijk maandag.

Ik ben er ook al achter dat de Orchid perfect matcht bij de kleur Terra van QHP.
[ [url=m/XwteME.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelf ben ik wel fan van het randje. Ik matche de Fig en Musk ook altijd bij elkaar dus vind die opties fijn.

Dat geeft hoop, haha! Ik vind de kleuren van de baselayers namelijk echt niet mooi :x
Ik kan vooral echt niet wachten op de Spruce. Als de kleur groen echt is wat ik al zo lang zoek, dan kan ik denk ik zelfs wel over het grijze biesje heen stappen :') _O-

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:12

Ik twijfel over de spruce of huntergreen... Zou de orchid ook nog wel willen... Iemand die me wilt sponsoren? _O-

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 23:05

Plop1997 schreef:
Figo88 schreef:

[ [url=m/XwteME.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is het niet zo dat de kleur van de baselayer altijd overeen komt met de oortjes van de oornetjes? Want dan is het dus niet precies dezelfde kleur haha

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 23:27

Alle baselayers die ik heb passen gewoon goed bij de dekjes. Alleen de Peacock heb ik terug gestuurd vanwege het kleurverschil.