Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BranwenGC schreef:Ja precies. Je zou toch zeggen als je zoveel betaalt, je wel iets van kwaliteit mag verwachten. Het is volgens mij goedkoper om ‘gewone’ sportshirtjes te kopen. Ik ga dat ook maar doen denk ik. De prijzen van rijkleding is echt onnodig gestegen in veel merken.
Flubberboot schreef:BranwenGC schreef:Ja precies. Je zou toch zeggen als je zoveel betaalt, je wel iets van kwaliteit mag verwachten. Het is volgens mij goedkoper om ‘gewone’ sportshirtjes te kopen. Ik ga dat ook maar doen denk ik. De prijzen van rijkleding is echt onnodig gestegen in veel merken.
Veel shirtjes haal ik ook gewoon bij scapino vandaan. Moet nog een paardenmerk tegenkomen waarbij de tanktops zo lekker zitten.
Rianne1807 schreef:Die prijzen zijn ook echt absurd en ik doe er niet aan mee.
Ik koop altijd zwart effen T-shirts bij de action voor een paar euro per stuk, die functioneren prima en zwart past toch bij alles.
Waidida schreef:ik begrijp je heel goed!
Ik heb ook een mailg estuurd of ik de broek kan retourneren, hij is toch dikker dan ik eigenlijk dacht en sorry maar 30 euro duurder dan andere winkels vind ik echt veel
Waidida schreef:Flubberboot schreef:Veel shirtjes haal ik ook gewoon bij scapino vandaan. Moet nog een paardenmerk tegenkomen waarbij de tanktops zo lekker zitten.
heb jij met tank tops dan niet dat de schouderbandjes afzakken tijdens het rijden?
Waidida schreef:BranwenGC schreef:Verstandig! Hopelijk kan je hem nog retouren.
ik heb et kaartje er nog aan dus het zou best stom zijn als ze het niet willen doen, maar ja ik ben helemaal voor kleine zaken steunen maar het moet ook weer niet te gek gaan worden
Flubberboot schreef:Het zijn van die singlets, zoiets:
https://www.scapino.nl/osaga-dames-sport-singlet-195630324?variant=1195630324050
Zijn niet precies degene die ik heb, ik heb gewoon effen zwarte maar die kon ik niet vinden. Dit soort topjes zijn kwa prijs prima te doen en die van mij gaan nu al 2 zomers mee met intensief gebruik
BranwenGC schreef:Een prijsverschil van €30 is ook wel heel veel. Een paar euro valt nog te overzien.
lyanna15 schreef:ingaa schreef:Vraagje, heeft iemand hier de LeMieux Fleur Base layer al eens bij de olive gehouden?
Ja, dat is helaas geen match
[ [url=m/3dn84Z.jpg]Afbeelding[/url] ]