Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waidida schreef:Ik word hoe langer hoe minder zeker van de spruce hahaha, denk dat de orchid op mijn paard wel echt prachtig zal zijn, eerst maar eens het nieuwe zadel afwachten
Flubberboot schreef:Ik heb net de spruce in het echt kunnen zien, hij is echt donkergroen en niet zo vaal als op de foto’s. Krijg het zelf alleen niet met de daadwerkelijke kleur op de foto
JenniferU schreef:Flubberboot schreef:Ik heb net de spruce in het echt kunnen zien, hij is echt donkergroen en niet zo vaal als op de foto’s. Krijg het zelf alleen niet met de daadwerkelijke kleur op de foto
Vergelijkbaar met RAL 6009?
[ [url=m/krKFZb.png]Afbeelding[/url] ]
Iemand ervaring met deze deken qua pasvorm?
LeMieux Vliegendeken Arika Shower-Tek
Paard past alleen bucas en de rhino wugs vanwege de wat hogere sluiting en een bult o0 de borst
JenniferU schreef:Flubberboot schreef:Ik heb net de spruce in het echt kunnen zien, hij is echt donkergroen en niet zo vaal als op de foto’s. Krijg het zelf alleen niet met de daadwerkelijke kleur op de foto
Vergelijkbaar met RAL 6009?
[ [url=m/krKFZb.png]Afbeelding[/url] ]
Iemand ervaring met deze deken qua pasvorm?
LeMieux Vliegendeken Arika Shower-Tek
Paard past alleen bucas en de rhino wugs vanwege de wat hogere sluiting en een bult o0 de borst
Waidida schreef:Ik was vandaag even naar de ruitersportzaak gegaan voor een extra broek, we gaan dit weekend weer naar Frankrijk paardrijden en dat is altijd een goed excuus![]()
Maar wat schrok ik me even van de prijzen zeg! Een broek onder de 100 euro was er gewoon niet, toen ik zei dat ik een klein budget had en een moeilijke maat gaf ze me 2 broeken van eurostar, 150 en 200 euro, hoezo is dat klein budget?!
Uiteindelijk vond ik nog een legging van de Marine collectie en zoals ik van lemieux gewend ben passen die prima! Alleen jammer dat ze geen echt broeken doen, gelukkig was deze nog wel bij prijs, heb er 113 euro voor betaald denk ik.
En ik die dacht da Lemieux één van de duurdere merken was, niet dus.
BranwenGC schreef:De prijzen zijn echt erg geworden idd! Ik was laatst in de EJ gekeken voor misschien wat nieuwe t-shirts. Was allemaal over de €50 en een HV Polo simpel zwart shirtje voor €80. Gaat helemaal nergens meer over…