Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotte002 schreef:sinds van de week de nieuwe vliegenkap binnen , via horze hadden ze met neusflap al![]()
ik heb hem al in het groen zonder flap, nu dus de blauwe met neusflap
vind ze erg stoer staan en hebben gelukkig dezelfde fijne pasvorm nog en mooi licht gaas![]()
[ [url=m/KF98un.jpg]Afbeelding[/url] ]
pjer schreef:weet iemand misschien of er iets met de lemieux verkoop groep op facebook aan de hand is? mijn advertentie wacht al 6 of meer dagen op goedkeuring.
Capriootje schreef:pjer schreef:weet iemand misschien of er iets met de lemieux verkoop groep op facebook aan de hand is? mijn advertentie wacht al 6 of meer dagen op goedkeuring.
Oeps, mijn schuld. Ik ben oprichter en beheerder maar was een weekje met vakantie zonder veel WiFi. Nog 2 beheerders waren blijkbaar niet zo actief![]()
Mocht er iemand willen helpen bij de groep en berichten goedkeuren enz, altijd welkom, stuur dan even een pb
Capriootje schreef:pjer schreef:weet iemand misschien of er iets met de lemieux verkoop groep op facebook aan de hand is? mijn advertentie wacht al 6 of meer dagen op goedkeuring.
Oeps, mijn schuld. Ik ben oprichter en beheerder maar was een weekje met vakantie zonder veel WiFi. Nog 2 beheerders waren blijkbaar niet zo actief![]()
Mocht er iemand willen helpen bij de groep en berichten goedkeuren enz, altijd welkom, stuur dan even een pb
Celebi schreef:Bij mijn Sage (Carbon Mesh variant) heb ik shirts van Kramer in de kleur Jade. Voor bij de Fig heb ik ook shirts van Kramer, maar die lijken ze niet meer te hebben. Weet niet meer welke kleur dat precies was.
De Covalliero Chilli Pepper past heel mooi bij de Lemieux Chilli Red.
Mr Ros had een paar seizoenen terug een Forest Green die mooi paste bij de Hunter Green maar die zijn er denk ik ook niet meer.
Decathlon heeft de kleur steenrood die goed past bij de Sienna en hun turquoise past soms bij de kleur van de Peacock. Is wel een lastige kleur om te matchen moet ik zeggen. Mint hebben ze soms ook het een en ander van.
Peacock kun je ook matchen met de Mondoni Active trainingsshirts van Divoza.
__nikita schreef:Hoi allemaal! Ik ben inmiddels voornamelijk mijn dekjes collectie met vanalles van lemieux aan het uitbreiden! Heerlijk om hier wat mee te lezen. Ik zie wel de discussie terug komen waar ik zelf soms ook mee zit; matchende shirts. Ik vind de shirts van lemieux zelf vaak te duur of niet goed genoeg matchend, en ik zie hier wel mensen soms zeggen dat ze matches hebben gevonden in andere winkels/bij andere merken. Is er toevallig ergens een overzicht van welke kleuren dekjes bij welke shirts matchen?
Celebi schreef:Ik ben echt te ongeduldig..De nieuwe dekjes staan nog steeds niet op voorraad in de filialen van de EJ.