Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 14:41

Ik gebruik geen waszak. We stapelen de dekjes, hebben dan 1 dag dat we alleen dekjes wassen en maken daarna de machine schoon.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 15:34

Ik heb een aparte wasmachine voor mn paardenzooi :+

Was dus ook zonder waszakken etc, ondingen :=

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 17:40

Bij Ooteman is de zomercollectie afgeprijsd Afbeelding

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 19:24

sinds van de week de nieuwe vliegenkap binnen , via horze hadden ze met neusflap al :)
ik heb hem al in het groen zonder flap, nu dus de blauwe met neusflap
vind ze erg stoer staan en hebben gelukkig dezelfde fijne pasvorm nog en mooi licht gaas *\o/*

Afbeelding

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 21:14

Bij Dochorse nu 25% korting, ook op de nieuwe dekjes. Met code SUMMER25.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 21:16

Ik was ze altijd gewoon zonder waszak op 30 graden en dat gaat echt goed.

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 10:26

lotte002 schreef:
sinds van de week de nieuwe vliegenkap binnen , via horze hadden ze met neusflap al :)
ik heb hem al in het groen zonder flap, nu dus de blauwe met neusflap
vind ze erg stoer staan en hebben gelukkig dezelfde fijne pasvorm nog en mooi licht gaas *\o/*

[ [url=m/KF98un.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die deken is wel echt geweldig :D

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 16:06

De Spruce, gister bij Dochorse besteld, is vandaag al verzonden :-)

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 17:20

Ruitersport Boxmeer 30 % korting op een aantal Lemieux dekken.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 23:26

weet iemand misschien of er iets met de lemieux verkoop groep op facebook aan de hand is? mijn advertentie wacht al 6 of meer dagen op goedkeuring.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 10:11

pjer schreef:
weet iemand misschien of er iets met de lemieux verkoop groep op facebook aan de hand is? mijn advertentie wacht al 6 of meer dagen op goedkeuring.

Oeps, mijn schuld. Ik ben oprichter en beheerder maar was een weekje met vakantie zonder veel WiFi. Nog 2 beheerders waren blijkbaar niet zo actief :=
Mocht er iemand willen helpen bij de groep en berichten goedkeuren enz, altijd welkom, stuur dan even een pb :)

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 11:14

Capriootje schreef:
pjer schreef:

Oeps, mijn schuld. Ik ben oprichter en beheerder maar was een weekje met vakantie zonder veel WiFi. Nog 2 beheerders waren blijkbaar niet zo actief :=
Mocht er iemand willen helpen bij de groep en berichten goedkeuren enz, altijd welkom, stuur dan even een pb :)

Pb gestuurd :D

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 12:28

Capriootje schreef:
pjer schreef:

hahaha ach kan gebeuren :-)

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 16:20

Waar Bokt al niet goed voor is. Vind je via hier de beheerder!

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 08:31

Hoi! Ik kom even binnenvallen hier, ik heb nog wat mooie LeMieux Suede dekjes liggen maar ik wil een beetje af van de kleurtjes en gewoon alleen grijs/zwart. Wat kan ik voor de dekjes vragen, weet ook niet goed of het erg gewilde kleuren zijn? Ze zijn echt in zeer goede staat (dressuur en ik rij vaker met een springzadel).

- Citron
- French Rose
- Hunter Green (deze mag op zich ook nog wel blijven)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 09:07

Als je ze beetje vlot wil verkopen kan je rond de 35 euro vragen. Als je langer de tijd hebt kan je 40/45 vragen, maar denk niet dat je ze dan snel kwijt raakt. Tenzij het een of ander bijzonder exemplaar is.
Alhoewel de tweedehands markt mi een beetje op z'n gat ligt.

Zelf koop ik tweedehands nooit boven de 35 euro. Gewoonweg omdat er tegenwoordig zoveel leuke kortingsacties zijn dat je nieuwe dekjes kan kopen rond de 48/52 euro.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 12:10

Ik ben echt te ongeduldig.. :') De nieuwe dekjes staan nog steeds niet op voorraad in de filialen van de EJ.

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 12:18

karrij schreef:
Voor wie het leuk vindt ,ik wel :-)

[ [url=m/I0PC5r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Love it!

Ik vind 'm zo op jouw paard echt prachtig staan! Heb die van mij nu een paar dagen binnen, maar elke keer als ik ernaar kijk, word ik er niet heel warm van... ;( Ga 'm denk ik omruilen voor de Spruce

__nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 14:19

Hoi allemaal! Ik ben inmiddels voornamelijk mijn dekjes collectie met vanalles van lemieux aan het uitbreiden! Heerlijk om hier wat mee te lezen. Ik zie wel de discussie terug komen waar ik zelf soms ook mee zit; matchende shirts. Ik vind de shirts van lemieux zelf vaak te duur of niet goed genoeg matchend, en ik zie hier wel mensen soms zeggen dat ze matches hebben gevonden in andere winkels/bij andere merken. Is er toevallig ergens een overzicht van welke kleuren dekjes bij welke shirts matchen? :)

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 14:52

Bij mijn Sage (Carbon Mesh variant) heb ik shirts van Kramer in de kleur Jade. Voor bij de Fig heb ik ook shirts van Kramer, maar die lijken ze niet meer te hebben. Weet niet meer welke kleur dat precies was.

De Covalliero Chilli Pepper past heel mooi bij de Lemieux Chilli Red.

Mr Ros had een paar seizoenen terug een Forest Green die mooi paste bij de Hunter Green maar die zijn er denk ik ook niet meer.

Decathlon heeft de kleur steenrood die goed past bij de Sienna en hun turquoise past soms bij de kleur van de Peacock. Is wel een lastige kleur om te matchen moet ik zeggen. Mint hebben ze soms ook het een en ander van.

Peacock kun je ook matchen met de Mondoni Active trainingsshirts van Divoza.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:12

Celebi schreef:
Bij mijn Sage (Carbon Mesh variant) heb ik shirts van Kramer in de kleur Jade. Voor bij de Fig heb ik ook shirts van Kramer, maar die lijken ze niet meer te hebben. Weet niet meer welke kleur dat precies was.

De Covalliero Chilli Pepper past heel mooi bij de Lemieux Chilli Red.

Mr Ros had een paar seizoenen terug een Forest Green die mooi paste bij de Hunter Green maar die zijn er denk ik ook niet meer.

Decathlon heeft de kleur steenrood die goed past bij de Sienna en hun turquoise past soms bij de kleur van de Peacock. Is wel een lastige kleur om te matchen moet ik zeggen. Mint hebben ze soms ook het een en ander van.

Peacock kun je ook matchen met de Mondoni Active trainingsshirts van Divoza.

peacock is ook matchbaar met quur shirts van de ej, alleen niet zeker meer of ze die nog verkopen,
de sage suede en mrs ros mystic green zijn ook een goeie match, alleen is mrs ros ook gewoon erg duur

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:35

__nikita schreef:
Hoi allemaal! Ik ben inmiddels voornamelijk mijn dekjes collectie met vanalles van lemieux aan het uitbreiden! Heerlijk om hier wat mee te lezen. Ik zie wel de discussie terug komen waar ik zelf soms ook mee zit; matchende shirts. Ik vind de shirts van lemieux zelf vaak te duur of niet goed genoeg matchend, en ik zie hier wel mensen soms zeggen dat ze matches hebben gevonden in andere winkels/bij andere merken. Is er toevallig ergens een overzicht van welke kleuren dekjes bij welke shirts matchen? :)

In het Mix & Match setjes voor paard en ruiter topic staan veel goede tips!

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 18:55

Celebi schreef:
Ik ben echt te ongeduldig.. :') De nieuwe dekjes staan nog steeds niet op voorraad in de filialen van de EJ.

Bij Equidrôme hebben we ze inderdaad al in de winkel liggen. We verwachten deze week een keer de baselayers binnen te krijgen maar de leverancier druppelt alles een voor een met de vracht mee in plaats van alles in een keer.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 14:49

Ik heb de bijpassende rijbroeken van de Spruce en Orchid toch maar vast gekocht. Mooie kleuren! Die groene is toch wel heel groen ipv het groenblauw wat je veel voorbij ziet komen. Weet iemand of die kleur klopt met het dekje?

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 16:53

Morgen zie ik de nieuwe collectie waarschijnlijk in het echt *\o/* Ga nog niks kopen want geen korting, maar kijken kan geen kwaad toch?