Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karrij schreef:Voor wie het leuk vindt ,ik wel
[ [url=m/I0PC5r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Love it!
xRoossie95 schreef:Hilde_ schreef:Ik probeer het inderdaad zoveel mogelijk te matchen, maar vind het soms wel lastig! Zeker met de wintercollecties, in de zomer wil ik die dekjes toch ook graag combineren met een t-shirt. Maar van de Marine heb ik nog geen goede match gevonden helaas.
https://dressageprocollection.com/nl/co ... trol-nieuw
deze is een match met de marine
karrij schreef:Waidida schreef:Ben ik de enige die de orchid een wat rare kleu vindt voor een wintercollectie? Doet mij eerder denken aan een lente kleurtje eigenlijk
Nee niet mee eens, ik vind het juist een heel warme kleur, ben er erg blij mee
laura_estee schreef:Grappig, ik ben het wel met Waidida eens. Vind het meer een kleur voor de lente. Desalniettemin vind ik 'm er niet minder mooi om nu ze 'm als winterkleur hebben uitgebrachtDie van mij komt dan ook vandaag binnen, ben benieuwd wat ik in het echt van die bies vind
Waidida schreef:Ja inderdaad begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal verliefd op de kleur maar naar mijn idee meer een spring summer kleurtje, maar ik vind hem prachtig en bestel hem ook zeker wanneer hij aan een iets aangenamer prijsje beschikbaar is
laura_estee schreef:Waidida schreef:Ja inderdaad begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal verliefd op de kleur maar naar mijn idee meer een spring summer kleurtje, maar ik vind hem prachtig en bestel hem ook zeker wanneer hij aan een iets aangenamer prijsje beschikbaar is
Ja ik had dus zoiets flauws.. Ik had bij Agradi de Orchid in het winkelmandje gedaan en een aantal vouchers gecombineerd waardoor ik op 55,15 euro uit kwam. Toen ik eenmaal bedacht had dat ik 'm dan ook wel wilde bestellen, kon ik telkens niet afrekenen dus mailtje daarover gestuurd. Een of andere afdeling zou daar nog op terugkomen (nog niet gebeurd), maar ik kan inmiddels al niet meer al die vouchers combineren waardoor ik nu op 58,60 zou uitkomen...Dan ben ik toch een echte Nederlander en dan te gierig om te bestellen
![]()
Desalniettemin heb ik de Orchid voor 52 euro kunnen kopen bij Hypo, na dat foutje van de leverancier. Dus uiteindelijk zelfs nog iets goedkoper uit dan dat ik bij Agradi was geweest.
laura_estee schreef:Nee ik had bij Hypo die Heritage besteld a 51,71 alleen dat was dus een foutje van de leverancier. Toen mocht ik van Hypo of annuleren of een willekeurig dekje van LeMieux tot 100 euro uitkiezen zonder bijbetaling, dus toen de Orchid gekozen. Wel echt heel netjes opgelost van Hypo trouwens, vond het op zich nog niet eens echt hun probleem maar dat van de leverancier
Irisjuliax schreef:Ik sta nu toch voor een raadsel…
Ik heb een dekje van iemand overgenomen en die was ongewassen. Dus ik heb hem in de was gegooid zoals ik dat met de andere ook doe.
Op 30 graden met vloeibaar wasmiddel. In de waszak van lemieux en vette/vieze vlekken spray ik in met dasty.
Op dit dekje zitten dus van die stoffige ‘vlekken’ wat gewoon huidvet is. Maar welke keer dat ik het dekje was wordt het erger lijkt het. In de randen bij de stiksels. Zou het uit de voering komen? Ik heb hem al 5 x gewassen. Het zijn niet van die diep ingebakken vlekken want je krabt het zo weg met je nagel zegmaar. Heeft iemand nog tips?
Edit: de vlekken verschijnen zegmaar elke keer op een andere plek als het dekje droog is
[ [url=m/lxP0Jh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dgNIHS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kkNnRm.jpg]Afbeelding[/url] ]