Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 14:32

Enzo_Ollie schreef:
JenniferU schreef:
Als ik ze zo zie is de groene helemaal niet donkergroen. Welke ligt er onder voor kleur? Is dat racing green?

Ja lijkt het wel op.... dan past 'ie ook niet bij m'n wedstrijdjasje -O-
Moet ik alsnog voor de racing green gaan :+
ja ik ook haha alleen die had ik in katoen en vond de kwaliteit niet fijn vergeleke met de suede |(

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 14:37

JenniferU schreef:
Enzo_Ollie schreef:

Ja lijkt het wel op.... dan past 'ie ook niet bij m'n wedstrijdjasje -O-
Moet ik alsnog voor de racing green gaan :+
ja ik ook haha alleen die had ik in katoen en vond de kwaliteit niet fijn vergeleke met de suede |(

Ik denk idd ook dat de racing green eronder ligt. Racing green katoen is hier nu juist favoriet, ben er echt heel blij mee. <3

Afbeelding

Flubberboot

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 16:44

Ik wil ze eerst in het echt zien voordat ik ze koop. Vind de suedes in het echt nog wel eens heel anders dan op de foto's.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 16:48

Ik wacht ook af tot ze in de winkels liggen. Wil denk ik 2 van de 3 rijbroeken kopen maar vooralsnog wacht ik even tot ik de kleuren echt gezien heb. :j

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 09:53

Even een geluksmomentje: de zwarte Naomi rijlegging was flink in de aanbieding bij Agradi en ik was natuurlijk aan het twijfelen of ik wel een tweede moest kopen. Maar goed ik pas bijna geen rijbroeken en deze wel, dus toch gedaan. En net na bestellen bleek het de aller laatste in mijn maat te zijn. *\o/*

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 13:17

Celebi schreef:
Even een geluksmomentje: de zwarte Naomi rijlegging was flink in de aanbieding bij Agradi en ik was natuurlijk aan het twijfelen of ik wel een tweede moest kopen. Maar goed ik pas bijna geen rijbroeken en deze wel, dus toch gedaan. En net na bestellen bleek het de aller laatste in mijn maat te zijn. *\o/*

Mooi gelukt!

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 00:28

Zijn hier ook mensen die bij elk dekje een bijpassend shirt hebben (en ook overal eentje met korte mouw bij willen)? Of ben ik de enige :')

Mijn dekjes collectie is al groot, maar hierdoor is mijn kledingcollectie nog groter :+

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 00:28

Celebi schreef:

Nice!!

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 02:01

Irisjuliax schreef:
Zijn hier ook mensen die bij elk dekje een bijpassend shirt hebben (en ook overal eentje met korte mouw bij willen)? Of ben ik de enige :')

Mijn dekjes collectie is al groot, maar hierdoor is mijn kledingcollectie nog groter :+

*steekt hand op*

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 08:16

Irisjuliax schreef:

Ik was daarmee begonnen, maar het werd nogal snel duidelijk dat mijn portemonnee dat niet ging trekken :') -O-

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 09:23

Ja ik heb bij elk dekje de baselayer en/of andere bijpassende shirts van Kramer en Decathlon. Is echt een sport om iets bijpassends te vinden!

Zeker als ik een photoshoot wil doen dan is het helemaal lastig want dan zoek ik juist normale kleding ipv sport shirts. Het shirtje op de foto hieronder vond ik de dag voordat ik naar de Veluwe vertrok. Was echt mazzel. :+

Afbeelding

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 09:49

Ik probeer het inderdaad zoveel mogelijk te matchen, maar vind het soms wel lastig! Zeker met de wintercollecties, in de zomer wil ik die dekjes toch ook graag combineren met een t-shirt. Maar van de Marine heb ik nog geen goede match gevonden helaas.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 09:53

Ik heb geen matchende shirts, gek genoeg vind ik zoveel shirts voor mezelf wel zonde van het geld :') . Ik trek wel altijd in de uitverkoop wat polo's en baselayers bij de kramer weg, dus ik heb wel behoorlijk wat basiskleuren en dan wat verschillende andere kleurtjes. Zodat het wel op elkaar af te stemmen is zonder dat het hetzelfde hoeft te zijn.
En soms heb je dan het gelukje dat een tint overeenkomt met een dekje.

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 12:08

Waidida schreef:
Irisjuliax schreef:

Ik was daarmee begonnen, maar het werd nogal snel duidelijk dat mijn portemonnee dat niet ging trekken :') -O-

Nee dat is het he! Vind het eigenlijk achterlijke prijzen voor een shirtje. Maar heb wel gemerkt dat als je niet vrij snel de kleding koopt, je echt misgrijpt. Dekjes komen overal nog wel in de sale, maar bij de shirtjes kan je er niet van uit gaan dat ze er nog zijn in je maat. Heb die fout bij de Sienna en de Wisteria gemaakt en daar baal ik wel van. Maar over een tijdje gaan mensen ze vanzelf tweedehands wegdoen, dus mijn tijd komt nog :')

Ik betaal echt nooit volle mep hoor! En ik koop sowieso liever tweedehands. Dus altijd een ongoing search :D

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 12:09

Celebi schreef:
Ja ik heb bij elk dekje de baselayer en/of andere bijpassende shirts van Kramer en Decathlon. Is echt een sport om iets bijpassends te vinden!

Zeker als ik een photoshoot wil doen dan is het helemaal lastig want dan zoek ik juist normale kleding ipv sport shirts. Het shirtje op de foto hieronder vond ik de dag voordat ik naar de Veluwe vertrok. Was echt mazzel. :+

[ [url=m/wsFeya.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wat een goede vondst! Heel tof

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 12:12

Hilde_ schreef:
Ik probeer het inderdaad zoveel mogelijk te matchen, maar vind het soms wel lastig! Zeker met de wintercollecties, in de zomer wil ik die dekjes toch ook graag combineren met een t-shirt. Maar van de Marine heb ik nog geen goede match gevonden helaas.

Ja die wintercollecties vind ik ook een dingetje. Maar de kleur sorbet vind ik ook vervelend. Die baselayers van lemieux matchen echt niet. Vind ik echt een doorn in het oog hahaha. Heb nu een hardloopshirtje van decathlon met lange mouwen, maar daar zit een soort fleece in aan de binnenkant. Maar ik vind sorbet dan echt weer een zomerkleur, aarghh :')

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 12:16

mooney schreef:
Ik heb geen matchende shirts, gek genoeg vind ik zoveel shirts voor mezelf wel zonde van het geld :') . Ik trek wel altijd in de uitverkoop wat polo's en baselayers bij de kramer weg, dus ik heb wel behoorlijk wat basiskleuren en dan wat verschillende andere kleurtjes. Zodat het wel op elkaar af te stemmen is zonder dat het hetzelfde hoeft te zijn.

Ook een goed idee! Ik val altijd gauw terug op zwart als ik niks matchy heb. Alhoewel ik wel echt fan ben van de dijon in combi met donkerblauw. Of peacock met grijs bijv

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 12:59

Yessss setje nummer 10 , dekje en baselayer , nu binnen, tis natuurlijk de Orchid geworden blij blij

zal vanavond even een foto maken, maar hey ik heb een zwart/bonte, dan staat alles <3

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 13:02

mooney schreef:

Same :')
Heb een paar blauwe en zwarte shirts, veel geeneens van paardenmerken. Zwart is mijn go to als ik niks matchend heb.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 13:11

Irisjuliax schreef:
Hilde_ schreef:

Ja die wintercollecties vind ik ook een dingetje. Maar de kleur sorbet vind ik ook vervelend. Die baselayers van lemieux matchen echt niet. Vind ik echt een doorn in het oog hahaha. Heb nu een hardloopshirtje van decathlon met lange mouwen, maar daar zit een soort fleece in aan de binnenkant. Maar ik vind sorbet dan echt weer een zomerkleur, aarghh :')

De Peacock baselayer matcht ook totaal niet. Veel groener dan het dekje. Misschien matcht ie met de nieuwe Spruce.. :')

Het was in ieder geval chaos om daar korte en lange mouwen bij te vinden maar het is wel gelukt bij de Decathlon en Divoza uiteindelijk.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 13:16

Celebi schreef:
De Peacock baselayer matcht ook totaal niet. Veel groener dan het dekje. Misschien matcht ie met de nieuwe Spruce.. :')

Het was in ieder geval chaos om daar korte en lange mouwen bij te vinden maar het is wel gelukt bij de Decathlon en Divoza uiteindelijk.

Voor de peacock had ik een shirtje van quur van de ej, weet niet of ze de kleuren nu nog verkopen tho.

Moet wel zeggen, voor de prijs die je betaald voor de shirtjes van lemieux vind ik absoluut niet dat er kwaliteit tegenover staat. Mijn liberte baselayer in marine is al helemaal gepild aan de kraag en waar de rand van mijn rijbroek zit.
Voor 60(?) Euro mag je wel meer verwachten vind ik

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 13:20

Ja de kwaliteit mag je echt wel meer voor verwachten voor dat geld. Heb van Marine en Fig de Liberte baselayer, maar die heb ik nog niet zoveel gedragen omdat ze gauw te warm zijn. Heb de Alice baselayer in donkerblauw ook, nog niet gedragen :+, maar die lijkt me heel fijn!

Probeer verder echt maximaal 25 euro uit te geven aan een shirtje, zo fijn dat Kramer van Sage en Fig een bijpassend shirtje heeft! *\o/*

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 13:55

Bij de PS Sweden outlet zijn vaak baselayers voor rond de 20 euro. Maar de kleur moet natuurlijk dan wel net zijn wat je zoekt.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 14:51

Hilde_ schreef:

https://dressageprocollection.com/nl/co ... trol-nieuw

deze is een match met de marine :j

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:26

Voor wie het leuk vindt ,ik wel :-)

Afbeelding

Love it!