@Stal_Fiore sorry geen idee waar die nog te verkrijgen is. Wel heel netjes van ze dat ze het willen oplossen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Oei.....Ik zie zws 2 die ik wil
![]()
[ [url=m/Zv5zN2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4HaxLj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TkNH4a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CZShIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9Ps7jv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dHH4HW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x9gqtK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Odm14n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbiezira schreef:Ik heb sowieso het idee dat het qua marketing bij PS niet echt lekker gaat…qua klantenservice zijn ze geloof ik ook niet altijd je van het, de launch van hun nieuwe website liep ook al zo in de soep, en nu inderdaad heel veel sale. Hoop toch dat iemand zich achter de oren gaat krabben want zo gaat inderdaad het hele exclusieve gevoel er totaal af.
_Lorette_ schreef:Grappig, ik hecht juist geen waarde aan de quotes en zou wat meer ventilatie alleen maar toejuichen. Ik heb meerdere dekjes die een mesh/gaas ruggengraat hebben en bij het tussenkanaal van je zadel is dat alleen maar lekker bij warm meer, lijkt me. Misschien doet het niet eens heel veel, maar dan is het een gevalletje baat het niet dan schaadt het niet... De quotes zie je niet met rijden en helpen je paard sowieso niet.
xmichxrocky schreef:maessie schreef:Ze hebben nu van die gaasjes op de rug, daarom zal ps wel op de singellus staan.
Ze hebben dit bij meerdere dekjes en die zijn dunner, dus hopelijk zijn deze niet dunner
Dan dus ook geen quotes meer denk ik? Dat vond ik nu juist een leuke touch.
Denk dat alle quotes ondertussen wel op zijn met zoveel dekjes die uitkomen whahah!
Stal_Fiore schreef:Ik mag dus een nieuw dekje uitzoeken bij ES. Welke zouden jullie kiezen voor een haflinger?
Ik heb liever niet een bruine rand.
Ik heb al:
Olive
Golden bronze
Monaco
Emerald
Orchid Bloom
Golden Brass
Ik twijfel over de Champagne, is die niet teveel als de golden Brass en pak ik hem dan wel?
Of de midnight blue, maar vind ik die niet te simpel?
Stal_Fiore schreef:Ik mag dus een nieuw dekje uitzoeken bij ES. Welke zouden jullie kiezen voor een haflinger?
Ik heb al:
Olive
Golden bronze
Monaco
Emerald
Orchid Bloom
Golden Brass
Ik twijfel over de Champagne, is die niet teveel als de golden Brass en pak ik hem dan wel?
maessie schreef:Ik kwam nog wat vergelijk tegen van Matchy.
Blueberry, x-mas Teal, Teal, Monaco blue
[ [url=m/qcMoiD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iceblue, Skyblue, Citadel, Aqua bow, Clearblue, Lightblue
[ [url=m/rtnB4u.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ons pakketpunt was heel blij dat ik langskwam vanochtend:j
Es Pistachio, in nieuwstaat![]()
[ [url=m/iM2Lw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Corduroy Huntergreen, Moss, Pistachio
[ [url=m/MHRCPi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jade, Cord. Huntergreen, Moss, Pistachio
[ [url=m/yydbod.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn favoriete kleurenpallet straks voor mijn jonkie![]()
Eurostar Dark Pink, Lemieux Mulberry, Ps Corduroy Blush, Anky Shocking Peach. (En de Reflexx Pink van Eskadron hoort er dan eigenlijk ook nog bij) 50 tinten roze zoiets
![]()
[ [url=m/m1E27A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb al:
Olive
Golden bronze
Monaco
Emerald
Orchid Bloom
Golden Brass