Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:Ik vind toch die eerste kleur , en als die derde kleur idd zo is. Ze toch behoorlijk op elkaar lijken of ligt dat aan mij
Laura_ schreef:Naomi_Haffie schreef:Ik vind toch die eerste kleur , en als die derde kleur idd zo is. Ze toch behoorlijk op elkaar lijken of ligt dat aan mij
Ja ik twijfel ook nog steeds of dat nu 2 verschillende zijn of het dezelfde is. Maar iemand had gezegd dat de namen sage, musk en azure zouden zijn. Sage is meer groen, azure meer blauw. Dus misschien toch 2 verschillende dan?
Janntjuh schreef:Ik zie inderdaad ook 2 verschillende kleuren: 1 mix van peacock en ice blue en 1 fel blauwe kleur.
Heb even ingezoomd op de foto’s:
[ [url=m/7yM9nO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leken ze maar meer op elkaar, nu wil ik ze allebei![]()
En dat terwijl ik de komende tijd toch niet kan rijden en net de french rose binnen heb.
Janntjuh schreef:Ik zie inderdaad ook 2 verschillende kleuren: 1 mix van peacock en ice blue en 1 fel blauwe kleur.
Heb even ingezoomd op de foto’s:
[ [url=m/7yM9nO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leken ze maar meer op elkaar, nu wil ik ze allebei![]()
En dat terwijl ik de komende tijd toch niet kan rijden en net de french rose binnen heb.
ava_krause schreef:xMarizka schreef:Ik hoop wel op suede ja! Ga er wel vanuit, jammer dat alleen de loires op de sneakpeaks staan haha!
Maakt me wel nieuwsgieriger, ik vind de eerste en de laatste het mooist dus lastig kiezen!
Jahoor er komen ook suedes! En die zijn op prachtig