Heb zelf het idee dat mijn zadel veel beter blijft liggen met deze pad en dat mijn paard het ook prettiger vindt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jasia schreef:Vandaag eindelijk een echte rit kunnen maken met de kifra pad!
Heb zelf het idee dat mijn zadel veel beter blijft liggen met deze pad en dat mijn paard het ook prettiger vindt
[ [url=m/rAqF2O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bWHFD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
en dat is ook zo (heel blij met de wel-passende Ghost!), maar ik bedacht ineens dat ik me niet kon herinneren dat zijn rug ook zo was toen ik hem vorig jaar kocht. Ik kocht namelijk een paardje met een (in mijn ogen), lekker korte, rechte en strakke rug, überlange benen en een superlage staartimplant, heerlijk barok allemaal vond ik.

Kitty_ schreef:Jasia schreef:Vandaag eindelijk een echte rit kunnen maken met de kifra pad!
![]()
Ziet er lekker kleurrijk uit!
mag ik je foto's op mijn site zetten?

De Florac zat namelijk prima (ik moet echt wel anders leren lichtrijden en meer balans vinden, maar dat wijt ik maar gewoon aan het feit dat ik al een hele tijd niet echt met een zadel op Trick heb gereden
) en als ik Trick z'n bokken kan uitzitten op 3 dekjes dan lukt dat vast ook op een zadel zonder wrongen

Ik heb dan weer het andere uiterste, geen schoft en tonnetje rond.
) maar ik vrees dat ik mijn vriend niet zo ver krijg zoveel geld uit te geven aan een zadel voorlopig 
xyzutu2 schreef:Ik droom ook van de Maremma - en van de Bua, maar ik moet toch echt eens stoppen met zadels kopen terwijl ik zelfs nog nooit op mijn paard heb gezeten.
Slechte gewoonte.![]()
is - helaas heb ik een paardje, wat je niet kunt terug vinden als je dit beeldschone schaap er op legt (80cm mini mix
) Kwetal schreef:Voor dat prijsje zou het me een zorg zijn of het iets te veelis - helaas heb ik een paardje, wat je niet kunt terug vinden als je dit beeldschone schaap er op legt (80cm mini mix
)