Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aranel schreef:Ze kunnen dus wel opgerekt worden? BR peesjes gaan bij hem überhaupt niet dichtof ik moet het klittenband echt strak trekken.
Ik maak me vooral zorgen over de onderste sluiting. Daar gaat zijn huidige BR pro max beschermer ook steeds los.
Aranel schreef:Kunnen jullie mij wat vertellen over de maten van de Snugboots? Ik wil ze bestellen voor mijn Fries maar de normale BR persbeschermers in full gaan dus al niet dicht bij zijn smakpoten
Zou een L dan groot genoeg zijn?
wwillemijn schreef:Aranel schreef:Kunnen jullie mij wat vertellen over de maten van de Snugboots? Ik wil ze bestellen voor mijn Fries maar de normale BR persbeschermers in full gaan dus al niet dicht bij zijn smakpoten
Zou een L dan groot genoeg zijn?
Als je de L voor de achterbenen bestelt (die kunnen ook voor gebruikt worden), die passen dan wel. Toevallig vandaag de achter om de voorbenen gedaan, en die moest ik op z'n strakst doen, de voor zitten altijd op z'n wijdst.
X_Michelle_X schreef:Mijn merrie staat sinds kort achter met dalmar cross beschermers en springschoenen op de trailer ipv transport beschermers. Heeeeeel veel koeler voor dr benen! Nu nog alleen achter gedaan zo, wie weet later ook voor als ze normaal gaat doen op de trailer