Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blijheid schreef:Ik had eerder (onder de barefoots) twee pads, één in gebruik en één in de was. Ik waste de pads om de twee maanden ongeveer, en na het rijden gewoon even uitborstelen.
Nu heb ik een schapenvacht onder m'n zadel (hidalgo), die kan ik niet wassen maar borstel ik wel uit.
Rianne_ schreef:Blijheid schreef:Ik had eerder (onder de barefoots) twee pads, één in gebruik en één in de was. Ik waste de pads om de twee maanden ongeveer, en na het rijden gewoon even uitborstelen.
Nu heb ik een schapenvacht onder m'n zadel (hidalgo), die kan ik niet wassen maar borstel ik wel uit.
Waar borstel jij dan mee?Ik wil mijn pad nl ook wel graag uitborstelen na het rijden maar weet niet goed waarmee.
Ik heb maar 1 pad. Neem ik af en toe mee naar huis & is dan ook wel vrij snel weer droog
Zondag heeft ze over het algemeen toch een 'rustdag' en anders doe ik gewoon wat grondwerk/longeren oid.
jenn0dv schreef:Mensen met een Freeform ? Vraag aan jullie;
De rand van de zitting van het zadel, waaronder de beugelophanging zit lijkt heel erg grof op foto's. Hoe is dit in het echte leven, en irriteert het als je in het zadel zit?
[ Afbeelding ]
Marcella schreef:1 Boomloze pad en dan nog een halfpad met diverse sjabrakken. En dan heb ik voor bijzondere situaties nog diverse inlages liggen en dan ook nog eens bijna alle maten pommels.
Zilfstar schreef:Vraagje voor kennis: is er ook nog een Torsion dealer in Nederland? Ik kan alleen skyriding in belgie vinden.
Olikea schreef:Ik vond dat wel vervelend bij het testen (ik ben dus die 1 op de duizend)
Maar ik had dat ook bij de stella, daar is zo een ovaaltje uitgestanst met het logo..
Zelfs daar had ik schuurplekken van. *gevoelig huidje)
Sonja_vR schreef:Zilfstar schreef:Vraagje voor kennis: is er ook nog een Torsion dealer in Nederland? Ik kan alleen skyriding in belgie vinden.
nope, skyriding is de importeur voor Be en Nl en ook de enige verkoper , ik ben nog een tijd met torsion bezig geweest om NL importeur/verkoper te worden, maar ik kwam er niet uit met ze en uiteindelijk hebben ze alles in België ondergebracht. maar geloof dat Skyriding goed te benaderen is voor eventueel passen etc hoor![]()
heb een keer mailcontact gehad en hij is heel behulpzaam
Zilfstar schreef:OK, gaan we hem eens benaderen. Vraagje trouwens over een echt gaaf zadel dat hij heeft:
http://www.skyriding.be/producten/zadels/pampa-saddles
Wat zou de KNHS hiervan vinden als je ermee gaat starten
(Trekker mag niet ivm de voorboog bijv, dus ben benieuwd wat ze hiervan vinden. haha)